{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 10 mei 2018

Club

Club


Als 't even kan, spreken we af, dan hebben we club, Lydia en ik. Ik kwam deze keer bij Lydia. Ze had de paasspullen weer opgeruimd en nu een gezellig hoekje gemaakt met allemaal handwerkjes, zo leuk:



Er hangen heel veel handwerkjes van mijn hand bij 😊 Vind ik leuk natuurlijk! Die vuurtoren linksonder heeft Lydia zelf gemaakt, van vilt. En de slak heeft ze ook gehaakt, die liet ze hier al eens zien toen ze zelf nog wel eens een blogje plaatste. 

Ik kon nu direct die mooie stapel granny's bewonderen die ze gehaakt heeft:



Dit wordt een deken voor haarzelf, volgens mij is ze al een heel eind. Lekker kleurrijk!

De Breimeisjes verkeren in vakantiestemming en de blog in de vakantiemodus. Wél veel blogjes, al zijn ze wat korter dan anders. De poppen zijn op vakantie en toch iedere week in ieder geval een lijst met linkjes. Misschien wat minder reacties bij anderen. 
En ondertussen natuurlijk gewoon doorgaan met haken en breien 😊

Dus ook de komende tijd kun je rustig regelmatig komen buurten bij De Breimeisjes, gezellig! 
Een fijne tijd gewenst met veel happy momentjes!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Wow, dat is zeker een enorme stapel!
    Leuk rekje met al die zelfgemaakte spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd weer gezellig zo samen met gedeelde interesses. Vakantie of niet. Leuk zo'n vrolijk rekje vol creativiteit. Oei een stapel grannies die nog niet aan elkaar zitten... maar het vrolijke resultaat gaat de moeite wel waard zijn denk ik.

      Verwijderen