{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 25 april 2018

Wandhanger... breien!

Wandhanger... breien!


Een wandhanger is leuk om te maken. Vroeger heb ik er wel eens eentje geknoopt, met macramé. Dat had ik jaren niet gedaan, maar dat is ook zo'n leuke techniek die weer helemaal in is. Vorig jaar knoopte ik een wandhanger met harten, van Zpagetti, je ziet 'm hier.  
Momenteel zie je ook veel gehaakte wandhangers. Voor wat inspiratie verwijs ik je graag naar deze blog van Wietske van Lief Gehaakt en toevallig was er eind vorige week ook een leuke blog van Ingrid bij Breiclub.nl, mét links naar patronen.

Kort geleden was ik gevraagd om een breipatroon te verzinnen voor het thema "Alles in de mix" en toen zat de wandhanger al in de lucht, want ik heb er eentje gebreid 🌝.


Een vrij simpele basis die je vervolgens naar eigen inzicht kunt "opleuken", met verschillende materialen. Zelf vond ik het leuk om er een hart in de rijgen:


En ik probeerde nog het een en ander uit:


Het patroon komt rond deze tijd beschikbaar voor leden van Breiclub.nl, maar misschien breng ik je wel op een idee en kun je zelf ook wel zoiets bedenken 😉


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Ja, een gebreide versie, waarom niet? En dan zo'n zomers kleurtje, dat heb je weer goed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoiets staat eigenlijk al heel lang op mijn lijstje. Gebreid is dan weer net even anders. Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen