{ 'anonymize_ip': true }

maandag 26 maart 2018

Handwerkideetjes voor de lente

Handwerkideetjes voor de lente


Nu de dekens voor De Grootste Gehaakte Deken van de Wereld ineens al eind april af moeten, ligt de Mystery Blanket bij mij even stil. En blog ik vandaag over wat anders!
Het is bijna Pasen en ik keek eens even wat ik daar zoal ooit eens voor gemaakt heb.

Dat zijn in ieder geval de #snellekipjes!

Gehaakte kipjes
Gehaakte sleutelhanger-kipjes
Gebreide kipjes

Vorig jaar bedacht ik ook diverse patronen voor Breiclub.nl, gebreid en gehaakt, die liet ik hier zien.




Een leuk slingertje kun je maken met de patroontjes uit deze blog.


En deze leuke eitjes zijn ook heel snel gehaakt:


Als je nog meer inspiratie zoekt, kun je kijken onder het label "Pasen".


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Het paashazenslingertje ga ik zeker haken om buiten op te hangen met een vrolijk pasen kaartje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ideetjes genoeg!! Ik denk... dat er dit jaar geen paashaaksels bij komen. Maar ik moet niet vergeten mijn gezellige gehaakte kip met porceleinen eieren naar beneden te halen hihihi! Anders is Pasen dadelijk voorbij :-)))

    BeantwoordenVerwijderen