{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 15 maart 2018

Donderdag - dekendag Vandaag weer naar de bieb!

Donderdag - dekendag Vandaag weer naar de bieb!


Op donderdag is het vaste onderwerp De Grootste Gehaakte Deken van de Wereld. Wil je er meer over weten? Kijk dan even op hun Facebookpagina! En kijk ook even bij Haak je aan? Samenhaken is verbindenOf op de Instagram-account
Erg leuk om te volgen, en om te zien wat voor mooie dekens er worden ingeleverd en het laatste nieuws te lezen. Wist je bijvoorbeeld dat je op 28 maart in de opslag alle Leeuwarder dekens mag komen bewonderen? Meld je dan wel even aan, kijk voor meer informatie op deze Facebookgroep

Ik haak ondertussen door aan mijn drie dekenprojecten en vanmiddag doe ik dat in de bieb in Sneek. Van 14.30 - 16.00 uur ben ik daar te vinden. Kom je ook? 
Ik denk dat ik daar weer aan zo'n makkelijke granny begin, die ik haak tot een grootte van 20 x 20 cm. Ik heb er al eentje gehaakt deze week:


Een zwarte deze keer. Ach, een effen granny haken in het zwart, dát lukt nog wel. 
Het is de derde van mijn tweede rij:


Vanwege Pykje fjouwer lag er ineens ook wat bruine acryl beneden en maakte ik deze geweldige sevenies-granny:


Dat is nummer 13 van dit project:


En mijn Sneek-deken is zover:





In de bibliotheek in Sneek haken we behalve vanmiddag  nog een paar keer aan, op de volgende data:
- 12 april
- 17 mei
Update: Ik ben net terug uit de bieb en hoorde dat we nog maar één keer haken met elkaar. Alleen nog op 12 april. Je kunt nog lapjes ineveren bij de bieb tot 6 april en de hele dekens tot 1 mei.... Dus ik ga nu echt de eindsprint in!

We haken dan steeds van 14.30 - 16.00 uur. Je bent welkom en samen gaan we voor een eindspurt!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Veel plezier in de bib!! Ik kijk met plezier naar je dekenfoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een arbeid wederom. Ik vind je grote blokken deken heel vrolijk worden. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen