{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 9 januari 2018

Dinsdag - poppendag: Bella

Dinsdag - poppendag: Bella 


Hallo, daar zijn we weer met dinsdag - poppendag, de eerste van 2018!

De vorige afleveringen stonden in het teken van pyjama's, vandaag is Bella weer helemaal aangekleed.

Het is wat zomers, dit jurkje. En ik denk ook eigenlijk dat het van een andere pop is. Die ik ook nog heb! De babypop die ik kreeg toen ik een broertje kreeg. Misschien laat ik die pop ook nog eens zien en dan zal ik ook passen of dit jurkje van haar is.
Het is iets aan de wijde kant voor Bella, maar het kan wel.


De broek die ze op de volgende foto aanheeft is ook van die andere pop, echt te groot voor Bella. Het truitje is wel echt van haar. En dat is een deel van een pakje.


Kijk maar:


Dat groene topje zat er volgens mij eerst niet bij, dat zou ik best later zelf gebreid kunnen hebben, dat weet ik niet meer precies. Wel leuk, want nu kan het vestje ook leuk los gedragen worden. Ik vind het een heel leuk pakje.

Deze foto's maakte ik op een nogal zonnige dag, volgens mij in november. Wat lijkt dat al weer lang geleden! Dat het een zonnige dag was, bedoel ik.

Nog een leuk jurkje, deze is gebreid, vast door mijn moeder:



En Bella heeft ook nog een jas:


Of zou die ook van die andere pop zijn? 

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Corina,
DiYDiva
Ria
Rita,
Sandra  en
Tineke

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

11 opmerkingen:

  1. wat een garderobe heeft die Bella van jou. Ik kan me niet bedenken dat ik zoveel poppenkleren had vroeger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie pop die Bella. En wat een mooie garderobe heeft ze. Ik voel de oogjes van RoosjeMijn in mijn rug prikken. Die vindt het ook tijd voor weer eens iets nieuws :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie pop! En ze is een echt meisje met zoveel kleren ;)
    Fijne dinsdag!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel een beetje zomers maar ja de nieuwe voorjaar collectie komt er ook alweer aan.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kunt beter niet teveel kleertjes laten zien ;) nu willen onze poppen ook iets nieuws :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar even dit: he zijn geen nieuwe kleren, hé. Ze zijn, denk ik, wel 45 jasr oud! Minstens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk al die oude poppenkleertjes. Echt vintage! Ik had een moeder en een oma die ook veel poppenkleertjes voor mij en mijn zus maakten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat pakjes met dat groene topje is echt knap. Bella kan zo heel hip naar haar kantoorjob vertrekken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, ik krijg er inderdaad een soort van zomers gevoel bij! Lekker hoor, nu het regent buiten...
    Maar wat heb jij toch veel mooie poppenkleertjes van vroeger!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat grappig om zo terug te kijken. Ik vrees dat de jas inderdaad van een andere pop is. Hij lijkt wat groot. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooohhh dat gebreide jurkje... zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen