{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 7 juni 2017

De handwerkavond

De handwerkavond



Al eerder had ik verteld over het thema van de vorige keer: ma-de-liefjes. Je vindt daar ook informatie over de patronen.
Tijdens die handwerkavond werden er een paar madelieven gehaakt:

Hedy haakte deze:


Christine koos voor een gouden versie:


en Heleen maakte een speciale versie:


Haar bloem werd uiteindelijk een boekenlegger, dat liet ik hier al zien.

Carola haakte een sfeerlichtje. Ik heb alleen een foto van toen ze nog bezig was, maar ze had 't helemaal af aan 't eind van de avond, inclusief een bloemetje erop.


Dit project is dus goed te doen in twee uurtjes.

Willemien was er voor 't eerst en zij had een eigen project mee, een prachtige kanten bolero, met allemaal bloemetjes langs de rand. Het is een patroon van Drops Design en ze haakte het met Fair Cotton van Katia. Mooi garen!


Er zat tijdsdruk op dit project, maar het is haar gelukt, ik heb 't eindresultaat gezien op Facebook. Erg mooi! 

En Lydia was met dit leuke garen aan de haak:


Het eindresultaat zal vast een keer te zien zijn bij Breimeisjes-post.

Wij hebben aanstaande maandag weer een handwerkavond. Wil je er meer over weten en/of een keertje aanhaken? Kijk dan even hier!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


2 opmerkingen:

  1. Leuk weer al die resultaten en gezellig dat er weer een nieuwe haakster/breister is aangehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een productiviteit! leuk. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen