{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 5 mei 2017

Slinger voor Liene

Slinger voor Liene


En weer kreeg ik de vraag of ik een slinger wilde haken. Natuurlijk wil ik dat!
De babykamer had "bekende" kleuren, het werden dezelfde kleuren als bij de slinger voor Bess. Die had ik niet allemaal meer, dus ik ben eerst naar de stad gefietst om de kleurtjes aan te vullen en ging toen aan de slag. En er was al een beginnetje klaar toen het kindje geboren werd. 


Een mooi en gezond meisje dat de naam Liene kreeg.


5 effen vlaggetjes voor de letters dus!


De letters borduurde ik weer met kruissteek. Borduren op haakwerk, dat deed ik al ruim voordat iedereen dat bij de Hygge-sjaal doet 😊


De 6 grannyvlaggen en 5 lettervlaggen heb ik uiteindelijk aan elkaar gehaakt tot een slinger:


Nog wat detailfoto's:




En ja: ook deze slinger is weer met veel plezier door mij gehaakt! Ik hoop dat de slinger veel verjaardagen en andere feestelijke hoogtepunten van Liene mag mee vieren!



Wel een mooi onderwerp op deze dag, op 5 mei mag de vlag uit om de vrijheid te vieren!
Graag wens ik jullie allemaal een mooie bevrijdingsdag én een heel fijn weekend! 
Geniet van de happy momentjes!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

12 opmerkingen:

  1. Ik blijf een fan van je slingers. Alvast fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Originele kleurtjes ook.
    En ja, dat borduren op haakwerk is inderdaad geen nieuwe uitvinding. Of euh... misschien heb jij de hype wel in gang gezet? ;-)
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een mooie welkome wereldburger en weer met zo'n prachtige slinger. Het blijft toch geweldig hoe jouw slingers zoveel kamers verfraaien! Hallo lieve Liene. Ik wens je een mooi en liefdevol leven toe. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een mooie slinger. Ik hoop dat Liene hem nog jaren op mag hangen, zelfs als ze al 'groot' is!
    Groetjes weer en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Slingers altijd leuk en zeker voor een nieuwe wereldburger :)
    Ook voor jullie een fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je slingers blijven geweldig. Mooi werk weer voor Liene, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een hele mooie en je bent gewoon een trend zetter Akkelien.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer heel mooi en met liefde gemaakt! De kleuren vind ik prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat weer een leukerd. Weer een klein meisje blij met haar eigen slinger. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk cadeautje voor een lief klein meisje. Dat ze hem maar op vele mooie momenten in haar leven mag ophangen.

    BeantwoordenVerwijderen