{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 26 februari 2016

Smal en lang, heel lang

Smal en lang, heel lang


Eergisteren liet ik mijn smalle sjaaltje al zien, vandaag ga ik verder.

Met bol 1 haalde ik iets meer dan een meter.
De eerste bol breide ik van binnenuit, de tweede vanaf de buitenkant. Ik heb nu een soort van "spiegeling" van de kleuren:



Na bolletje twee wordt het al aardig lang!


Zo zie je het kleurverloop goed:


En dit is een foto waarop je ziet wat bol 1 en bol 2 opleverden:


Bol 3 ga ik weer van binnenuit breien. En eerst kan ik wel weer wat bloemetjes haken. Deze keer wordt dat paarsblauwe. 

Bijna af, dit leuke projectje, waarvan ik helemaal happy word! En ik heb al bedacht welk projectje ik daarna ga doen, weer iets dat lekker doorwerkt, deze keer een haakproject :-) 


Het is weer vrijdag en hier begint de voorjaarsvakantie! Daarom wens ik jullie graag een heel fijn weekend én, indien van toepassing, een hele fijne vakantie! Denk aan de happy momentjes!



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


11 opmerkingen:

  1. Het wordt een leuke sjaal zo met dat krullen! Ik ben benieuwd wat straks de totale lengte van je sjaal zal zijn ;-)
    Dat bloemetjes haken van jou is besmettelijk: ik ben óók begonnen! Van de week heb ik de eerste bloemetjes al gebruikt voor een kaart naar een zieke, de volgende bloemetjes liggen op tafel (gewoon voor de leuk en omdat ik nog geen bestemming heb). Heerlijk zo'n klein tussendoortje.
    Dank voor de inspiratie
    Groetjes weer en fijne vakantie ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk wordt-ie! Mooi kleurverloop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat slim om zo om de beurt de bollen aan te pakken. Ik vind het prachtig worden!
    De voorjaarsvakantie ..., zucht .... is hier alweer bijna voorbij. Geniet er van hoor!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat doordacht om zo met de bollen te werk te gaan :-) Je hebt al een heel eind en het wordt leuk!
    Fijn weekend en fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik keek even welke kant het beste aansloot om het verloop goed door te laten lopen. En het is nooit helemaal precies, maar zo'n bloemetjesproject is heel leuk voor de restjes die er tussen zaten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig om zo de bollen te verdelen, het ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk wordt hij! En heel fijn om in het voorjaar te dragen denk ik, met die kleurtjes. Ik ben benieuwd naar het volgende project.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vind het heel erg leuk dat ga ik je nog eens achterna doen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kleurtjes en het schiet al op, en zo gezellig dat je bij mij langskwam
    groetjes en fijn weekend , Dilliedijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleuren! Welk garen is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is katoen van de Action! Ze hebben daar gemêleerde bolletjes met mooie kleuren! Ik zag gisteren nog een hele mooie lente-versie :-)

      Verwijderen