{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 16 oktober 2015

Goeie!

Goeie!


Ze zijn klaar, hoor, de vlaggetjes voor in de hal. 
Ik liet hier al zien dat ik ermee begon. Ik heb op alle zes wat geborduurd, 5 x een letter en dan nog een uitroepteken. Ik heb steeds het midden uitgemeten en begon op dezelfde hoogte:







Goeie! Dat is een Friese groet, ik vind het heel toepasselijk in de hal :-)


En de kleuren passen perfect bij m'n handige kastje daar! Het vrolijkt de boel gelijk wat op!


Ik moest nog wel even puzzelen met de vlaggetjes, want in de hal zijn geen lange muren vrij.... Dus dan maar onder elkaar:




En uiteindelijk hangen ze zo in de hal:




De blog gaat in de vakantiemodus en ik ook, dus volgende week wat minder vaak een Breimeisjes-blog en het kan zijn dat ik ook wat minder vaak bij jullie kom kijken.
Met deze slinger groet ik jullie nu: ik wens iedereen een heel fijn weekend én een fijne vakantie voor de mensen die dat nu ook hebben! 




Geniet van de happy momentjes!



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Leuke strakke vlaggetjes zijn dat geworden, past inderdaad mooi bij je vrolijke kast. Fijne vakantieweek gewenst.
    En goeie dan mar! :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig! In het Friese taaltje. Wij zeggen gewoon hoi als we binnenkomen en houdoe bij het weggaan :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vrolijk! Fijne herfstvakantie, en veel haakplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat een leuke slinger... Ik had vroeger een vriendin uit Friesland, maar deze groet kende ik nog niet!
    Wat hangt je slinger daar gezellig...

    BeantwoordenVerwijderen