{ 'anonymize_ip': true }

maandag 3 augustus 2015

Vakantietijd - Dat is ook een leuke tas!

Vakantietijd - Dat is ook een leuke tas!


Dat je leuke tassen kunt haken en breien, dat is allang bekend en ik heb er al een aantal laten zien onder het label tas. Het kan veel makkelijker liet mijn nichtje van 11 jaar mij zien:


Zij heeft deze twee leuke tassen gemaakt!


Hier nog even op het grasveldje:



En de basis van deze tassen is...


een t-shirt of een hemdje! Dit hele leuke idee vond ze op you-tube. Google maar eens op "tas van t-shirt".


Je knipt de mouwen eruit en bij de hals knip je het wat gelijk, zodat het rugpand gelijk is aan de halskant. Aan de onderkant knip je een soort van franje en je legt er een knoop in per twee, zodat de bodem dicht is, dat is alles! Ik vind het een geweldig idee en weet nu wat ik met mijn shirtje ga doen waar helaas gaatjes inzitten. Dat kan nog een prima tasje worden!
Een leuk klein vakantie-ideetje!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


10 opmerkingen:

  1. Heel leuk idee ook weer, je zou ze ook nog even onder de naaimachine kunnen stoppen voor extra stevigheid aan de bodem.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uiteraard, al vind ik juist de grap van deze tas dat je 'm met alleen een schaar kunt maken! Een handwerkje dat iedereen kan doen!

      Verwijderen
  2. Zeker een leuk idee, je kunt hem ook speciaal houden voor als je kleding koopt, straks met die nieuwe wet, krijg je ook geen plastic tas meer om je nieuwe kleding en dan is zo'n speciale tas wel handig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en hij wordt vanzelf steeds groter :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik denk dat dat wel waar is. Hangt er ook vanaf hoe zwaar je 'm belaadt.

      Verwijderen
  4. Iedereen heeft wel eens een leuk t-shirt dat toch niet helemaal bevalt. Daar kun je dus zo'n leuk tasje van maken. Goed idee en met dit tasje op zak heb je geen plastic tasjes meer nodig tijdens het winkelen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zag u via andere blogster, zo gaat dat op blogland, ik volg meestal blogjes, die dezelfde hobby,s hebben bedankt voor het delen..liefs

    BeantwoordenVerwijderen