{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 12 augustus 2015

Vakantietijd - Bijzonder cadeau

Vakantietijd - bijzonder cadeau


In deze vakantietijd blogt het Breimeisje wat minder en is er tijd voor andere dingen 
:-)
En zo kwam er nog verlaat verjaardagsbezoek. Voor mij, ja. Dit bezoek zou al eerder komen, hoor, maar er kwam het een en ander tussen, o.a. onze nieuwe keuken. En toen wilden ze wachten tot die klaar was en vervolgens waren er vakanties. En zo kwamen ze nu, ook om die keuken te bewonderen. En ik kreeg een heel leuk cadeau:


Een echte Breimeisjes-mand!
Gevuld met mooie kleuren garen:


Allemaal mini-bolletjes katoen erbij:


Maar het meest bijzondere voor mij is dit:


De breinaaldenkoker die van mijn Beppe Sietske geweest is. Dat is de Beppe van de kruidkoek.

Nog even genieten van die heerlijke vakantietijd!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.



5 opmerkingen:

  1. Dat is een heel mooi cadeau!! Dit bezoek weet precies waar ze jou blij mee kunnen maken!! Ik denk dat je oma het ook prachtig had gevonden dat een kleindochter haar breinaaldenkoker zo waardeert en gebruikt!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je de breinaaldenkoker van je oma hebt gekregen, echt speciaal. De bolletjes zijn natuurlijk ook fijn voor nieuwe projecten;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk om zo de breinaalden koker door te geven , mmm.... en die bolletjes daar weet je vast wel raad mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een cadeau op jouw maat Akkelien! Makkelijk als mensen weten waar ze je plezier mee kunnen doen en jij supercontent! Die koker is echt wel heel speciaal en heel mooi. Koesteren hoor!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen