{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 11 juni 2015

Kopje thee

Kopje thee


Een paar van mijn zussen hebben iets met thee. Nou ja, eigenlijk zijn veel van mijn "zussen" wel thee-liefhebbers, maar twee van hen doen iets meer met thee en van beide heb ik een speciaal smaakje in huis. En bij deze twee zussen had ik ook graag even een kopje thee gedronken, voor wat afleiding. Maar ze wonen niet zo dichtbij. De ene woont zo'n 150 km van me af en de andere zelfs bijna 500 km! Ik heb ze een kopje thee gestuurd. Met een speciaal labeltje. Al eens eerder had ik bedacht dat je niet alleen taartjes, pannenkoeken en eitjes kan haken/breien (zoals ik hier al eens liet zien), je zou ook een theezakje zou kunnen haken. Nu zag ik dit kort geleden bij Draad en Praat en eindelijk heb ik dan zelf ook wat met dit ideetje gedaan.


Lisanne van Draad en Praat verwijst naar een patroontje van Annemarie Arts, dat kun je hier vinden. Ook leuk, maar ik maakte dus alleen labeltjes, naar eigen idee.



Nog even wat op de labeltjes gehaakt.


En de ene zus kreeg een eenpersoons zakje met "witte champagne cassis thee" en de andere kreeg "mélange de la Source, thé chinois au calendula".

Dat is toch best wel leuke post! Ik houd ervan, post krijgen én om te sturen! Jullie ook?


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.




4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om zo voor iedere zus een eigen theepakje te maken met zo'n leuk theelabel.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat weer mooi gemaakt. Je hebt er je persoonlijke toets aan gegeven en dat maakt het zo uniek.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk tja en wie houd er niet van post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve persoonlijke attenties!!!
    wie vind die nou niet graag in je postbus!!!

    BeantwoordenVerwijderen