{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 2 januari 2015

Nog een eland

Nog een eland


Deze week van oud en nieuw heb ik nogal wat elanden in de blog, vandaag alweer. Dat komt omdat ik zulke leuke foto's kreeg, van Bernarda. Zij had ook al de vuurpijlen gehaakt die ik gisteren liet zien.
Zij vond mijn Rudolf erg leuk en wilde ook graag een eigen exemplaar maken en ze mocht mijn boekje lenen. Zij maakte er een meisje van, kijk eens hoe leuk:





Heel leuk met deze vrolijke meisjeskleuren en een korte legging aan. Wat kun je toch nog veel variëren met een goed patroon. Het patroon komt uit het boekje Zoomigurumi 3.

Het is alweer vrijdag, de laatste vrijdag van de kerstvakantie, wat vliegt de tijd! Vast een fijn weekend gewenst. Geniet nog maar even van de vrije tijd!

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. wat een mooie eland.
    leuk gemaakt hoor.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een schatje! Ze heeft een hoog knuffelgehalte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo'n leukerd! Wat een leuk patroon is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog zo'n leuke eland, zelfs als meisje, even knap! Ook de vuurpijlen zijn heel mooi gemaakt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen