{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 6 januari 2015

Dinsdag - poppendag Poppemie van Gerda

Dinsdag - poppendag Poppemie van Gerda


De eerste poppendag van 2015 en alweer ben ik blij deze te kunnen vullen met een pop die door iemand anders is gemaakt. En wat een mooie pop! 






In de gezellige mail die Gerda me stuurde vertelde ze dat ze deze Poppemie gebreid heeft op breipennen nr. 3,5. De pop is zo'n 50 cm hoog! 
Voor de stevigheid van de nek gebruikte Gerda een plastic buisje van steradent tabletten. Ze heeft dat wel goed vastgemaakt zodat het niet zal gaan verschuiven.



Mooi, zoveel foto's en alle details zijn in beeld gebracht.



Alle details, ja, kijk eens naar die billen! 




Gerda schreef nog dit: "Met deze Poppemie breng ik je mijn beste wensen over van voorspoed en geluk en veel breiplezier ook voor alle breimeisjes!"
En aangezien we eigenlijk allemaal wel brei- en/of haakmeisjes zijn, geef ik hierbij graag deze wens door! 


Nu ga ik even kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij


Peggy en
Rita

Als je ook mee wilt doen, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

11 opmerkingen:

  1. alweer zo'n leukerd en wat een grote pop 50cm dat is heel wat lijkt me

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje en zo een mooie ogen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag hem al op fb bij Akkelien, maar ik dacht ga ook snel even op de blog kijken en ja hoor ik werd beloond. Wat een leukerd! Een lief gezicht leuke billen en zo groot. heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige pop zeg! Gerda kan er echt ook wel wat van, zo'n lief gezichtje, leuke krullebol en knappe billetjes, ze steelt ieders hart denk ik.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje, prachtig gemaakt door Gerda. Misschien wel dezelfde Gerda als waar ik ook leuke foto's van kreeg?

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Jolanda, dezelfde Gerda, ik zag het aan de foto's in jouw blog, die foto's kreeg ik ook :-)

      Verwijderen
  6. Leuk zeg! ik zag u via Daphne..leuke blogje!

    BeantwoordenVerwijderen