{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 16 oktober 2014

Poef pfffff

Poef pfffff


Herfstvakantie, en toch gaat de blog door. Dit is een project waar ik mijn gedachten over laat gaan deze week.

Het gaat om deze poef, die ik voor 5 euro kocht. Ik vond 'm op zich al leuk, maar ja, die mannen van mij... 


Maar ik had ook al een plan en deze foto inspireerde mij: 


En  dit garen dacht ik daarvoor te gaan gebruiken:


En de Hoooked Zpagetti, die ik kocht bij Katrein Kunst, haakt prima.



De blauwe "nepper" kan er ook prima mee door.


De witte blijkt echter veel dikker.....


Echt waar, volgens mij wel twee keer zo dik!



En die roodachtige is veel dunner! Grrrr...
Ik ben dus even gestopt met de poef en denk na over hoe ik hiermee verder ga.


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. leuk idee heb hier ook een oude poef staan en heb ook al over dat spaggetti nagedacht maar er nog niet aan begonnen kijk wel eerst de kunst bij jou af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan je de rode draad niet dubbel nemen? En dit is draad van de zelfde dikke en zelfde kwaliteit? Raar hoor dat het dan zo een verschil geeft. Hopelijk kom je er uit en vind je een goede oplossing
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was ik inderdaad aan het overwegen, maar dan moet ik die hele bol afwikkelen en weer oprollen.... En die witte halveren..... Nee, ik word nog niet blij van deze optie.

      Verwijderen
    2. De rode en de blauwe kocht ik in dezelfde winkel, tegelijkertijd. Van die twee had ik dezelfde dikte zeker verwacht.

      Verwijderen
  3. Het is wel een hele mooie poef! zou erg jammer zijn als het niet gaat lukken,Bah..... niks aan zulks veel succes met het uitvogelen hoe dit nu moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Balen als het garen niet bij elkaar past. Ik heb zelf wel een keer een hele bol gehalveerd. Het was een heel werk, maar uiteindelijk heb ik er wel de tas van kunnen breien die ik op het oog had. De dikke draad was zo dik dat je er helemaal niet fijn mee kon werken...
    Ik ben benieuwd wat jij ermee gaat doen!

    Fijne zondag nog en een lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen