{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 23 oktober 2014

Freubelgeluk

Freubelgeluk


Maandag liet ik al wat zien van de werkjes van de Freubelclub van Katrein Kunst. Vandaag een soort van vervolg. In mijn leuke roze garenpotje stopte ik roze garen, dat staat mooi in het potje:


Het roze garen dat ik gebruik voor de gezichtjes van de gelukspoppetjes.



En ik haakte weer een gelukspoppetje, voor een jarige:


Belangstelling voor dit patroon? Kijk hier!

Ik vond nog een restje garen van mijn ajoursjaal en daarvan haakte ik een vlaggenlijntje, voor aan mijn bootje: Zo is het bootje af voor mij.



Wat heel leuk is: boren vond ik altijd maar eng, liet ik graag aan echtgenoot over! Op de freubelclub is het wel eens nodig om een gaatje te boren. En weet je: dat durf ik nu! :-)
Wordt vervolgd!

Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Ja, dat begint met boren van een gaatje, maar waar eindigt het....Toch leuk dat je het kan en durft. Ben benieuwd wat je volgende stap zal zijn.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En weer een jarige blij! :-)
    Stoer dat je nu durft te boren! Ik heb er zelf totaal geen last van, maar kan het me wel heel goed voorstellen dat je dat niet goed durfde.
    Lief bootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee, garen in een potje. Het ziet er gezellig uit zo.
    Het gelukspoppetje is geweldig! Ik klikte net even op de link en las over het doel wat je hiermee steunt. Heel mooi dat je dat zo doet.
    Groetjes, Daphne
    www.haak-en-maak.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen