{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 9 september 2014

Dinsdag - poppendag, een speciaal poppetje

Dinsdag - poppendag, een speciaal poppetje


Op mijn blog was een give-away met als thema "Zonnebloem" en Rita won. Ik heb haar een pakketje toegestuurd en inmiddels heb ik bericht dat ze het ontvangen heeft en er waarschijnlijk morgen over blogt.

Ik had wel wat laten zien van de inhoud, maar er kwam meer bij, dat laat Rita deze week nog zien. Ik maakte ook een speciaal poppetje, een mini-gelukspoppetje en dat wil ik vandaag op poppendag zelf wel laten zien. Zodat er op poppendag ook weer eens iets van mijn hand te zien is :-)

De zonnebloem was het uitgangspunt en dit is het bovenaanzicht van het poppetje:


Het onderaanzicht:



En dan nu nog voor- en achterkant:





Dit zonnebloem-poppetje is weer een nieuwe variatie op het patroontje van de mini-gelukspoppetjes! (Dit patroontje kun je bij mij bestellen, via de link lees je er meer over). Ik gebruikte de bloemblaadjes van het zonnebloempatroon voor het rokje.

Nu maar hopen dat ze Rita geluk brengt!

Ik ga eens kijken of er poppen- of ander nieuws is bij:


Jolanda,
Peggy en 
Rita!

Het rijtje lijkt op dit moment steeds wat korter te worden. Wel jammer, want het is zo leuk om inspiratie en ideeën te delen! Wil je meedoen? Voor een keertje of misschien wat vaker? Laat maar weten! Ik wil je graag toevoegen in het rijtje met links!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Je gelukspoppetje is echt wel prachtig uitgedokterd hoor Akkelien en het zal me vast geluk brengen! Ik zoek er nog een geschikt plaatsje voor. Dit is een zonnebloempoppetje geworden, echt supermooi! Dankjewel voor mijn pakje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met die popjes kan je echt eindeloos blijven variëren. Ik vind deze dan ook weer helemaal geslaagd. En natuurlijk brengt dit popje Rita geluk. Het mijne hangt nog steeds in de keuken, samen met je smiley.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vrolijk gelukspoppetje, leuk bedacht in het zonnebloem thema.
    Bij mij vandaag geen poppendag helaas, ik heb alleen maar granny's gehaakt de afgelopen weken. Volgende week hoop ik weer van de partij te zijn.

    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat goed gelukt zeg. Het blijven zulke dotjes die poppetjes. De mijne heeft me al geluk gebracht....Ik was mijn sleutelbos kwijt (verloren op straat). Teruggelopen om te zoeken en zo gevonden, want het neongelukspoppetje kwam me gewoon tegemoet springen :-)

    BeantwoordenVerwijderen