{ 'anonymize_ip': true }

maandag 30 juni 2014

De Simmer Sjop is open!

De Simmer Sjop is open!


Afgelopen zaterdag (28 juni 2014) was de opening van de Simmer Sjop, waarvoor ik die kanten slinger haakte. 
Uiteraard ging ik kijken. En ik mag wat foto's laten zien en ik begin met de entree:


En binnen is heel veel moois te zien:



Koffie en thee wordt geschonken in deze mooie beschilderde kartonnen bekers:



Allemaal moois, prachtige en originele artikelen!



En ja, daar hangt mijn slinger!



En daar liggen mijn mini-gelukspoppetjes :-) (Je kunt ze ook zelf maken, het patroontje is bij mij te koop, lees hier meer!



Er is ook nog een tuin bij het pand!



Als je binnenkort in Sneek bent, moet je beslist even kijken! In de Peperstraat op nummer 3!
De Simmer Sjop is een samenwerking van Katrein Kunst en de Bascule.

Het lukte mij alvast niet om met lege handen de winkel te verlaten:



Ik kocht een prachtige handgemaakte kaars en dat mozaïk is gemaakt op een boomstam! Zien jullie mij al fietsen met die boomstam achter op de fiets! Ik ben er heel blij mee! Echtgenoot vond 'm een stuk mooier toen hij hoorde dat het mijn bedoeling is dat deze buiten blijft, haha!

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

4 opmerkingen:

  1. Ha, ha, die mannen toch hé. Heel mooi om de tuin op te fleuren. Een kaars dat komt altijd wel van pas. Ziet er best mooi uit. Ben blij dat je ons hebt laten mee genieten met wat foto's.Best gezellig !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja mannen kijken toch vaak net ff anders tegen dingen die wij mooi vinden aan hahaha....lijkt me een hele bijzondere winkel!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De boomstam vind ik heel leuk en tof om in de tuin te zetten! Je kocht leuke dingen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen