{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 28 maart 2014

Smakelijk

Smakelijk


Zou het door het voorjaar komen dat ik zo aan het opruimen ben geslagen? Ik heb heel wat spullen door  mijn handen gehad. Daar was rommel bij: dat kon zo weg. Bruikbare spullen die ik echt niet meer hoef: voor de Dorcas of de kringloopwinkel en soms op marktplaats. En er zijn spullen die ik kwijt was of al bijna vergeten. Ik vond o.a. deze pannetjes en bakvormpjes:


Die zijn binnenkort voor een jarig meisje! En daar moet nog wat bij, iets voor in de pannetjes! Ik vond dit in mijn voorraad:


Het jarige Jetje kan zeker zijn van een aantal taartjes en eitjes! Ik zal kijken of er nog wat bijkomt, een visje of pannenkoeken of zo. Smakelijk speelgoed! Kijk ook hier op de website van De Breimeisjes.

Iedereen een heel fijn weekend gewenst! 
Vandaag en morgen is het rommelmarkt in Sneek, in de Veemarkthal, de BVR. Daar ga ik in ieder geval even kijken.

Liefs van De Breimeisjes!


6 opmerkingen:

  1. Oh Akkelien, ik wou dat ik korterbij woonde dan kwam ik naar de rommelmarkt, dat doen wij zo graag :-) Het jarige meisje zal vast heel content zijn met haar cadeau.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk zeg dat je zulke spulletjes bewaard hebt en nu is er straks een kindje superblij mee ,
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt een heel blij jarig Jetje dan! :-) Zo leuk om zo'n kook/bak pakketje te krijgen én om te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar gaat er iemand heel blij worden binnen kort. Gelukkig ben je grote schoonmaak aan het houden en heb je prachtige spulletjes herontdekt.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk kadootje voor dat meisje, zulks had ik vroeger ook wel graag willen hebben voor mijn speelgoed serviesje.

    BeantwoordenVerwijderen