{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 20 maart 2014

Het feestje van mijn blog, vervolg

Het feestje van mijn blog, vervolg


Afgelopen vrijdag heb ik de eerste pakketjes verstuurd naar aanleiding van het feestje van mijn blog (lees hier de uitslag). 

Het pakketje van BDDesigns ging naar Daniëlle. Omdat in het pakketje dingen zitten die je zelf weer weggeeft of verstuurd (labels, kaarten), wilde ik er ook iets bij doen dat Daniëlle misschien zelf zal houden en ik haakte een mini-gelukspoppetje voor haar.

Wil je ook zo'n mini-gelukspoppetje haken? Je kunt het patroon bij mij kopen!
Lees hier meer!

Ze had het maandag al binnen! En hier kun je het zien op haar blog.

Ook stuurde ik een pakketje naar Fenna. Daarin zat de slinger die ik haakte op haar verzoek voor een vriendin van haar. Deze slinger laat ik later zien. Hier wel vast de kleuren die ik gebruikte:


Ook dit pakketje is al gearriveerd. Fenna vond het resultaat erg leuk, ik hoop dat haar vriendin dat ook zal vinden!

Nog twee slingers te gaan, ik ben al bezig! Wordt vervolgd!

Liefs van De Breimeisjes!

4 opmerkingen:

  1. Ja Akkelien, het popje ga ik helemaal voor mezelf houden. Ik vind het veel te mooi om weg te geven en het heeft natuurlijk voor mij ook een emotionele waarde en die is onbetaalbaar.
    Veel succes nog met het maken van de vlaggetjes
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De winnaars zijn weer in de wolken met hun pakketjes! En je ziet, het gelukspoppetje wordt niet weggegeven :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Akkeleien, mijn vriendin was blij verrast met de mooie slinger.
    Ze was er stil van, zeker toen ik vertelde dat je ook aan haar dochters hebt gedacht. Namens haar hartelijk dank en ik hoop dat je nog jaren creatief blijft én het met ons deelt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn om te lezen! Ik had toevallig al een blogje over de slinger gemaakt, die plaats ik op woensdag 2 april.

      Verwijderen