{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 9 januari 2014

Verjaardag (2)

Verjaardag (2)


Afgelopen maandag beloofde ik nog wat te vertellen over mijn eigen verjaardag. 
De leeftijd die ik bereikt heb is 49 en dat is 7². Best een mooi getal, toch! Mijn zoon wordt dit jaar 14 en dat is 2 x 7. Ik had toch al eens verteld dat ik nogal dol ben op getallen?
En als we het dan toch over getallen hebben: ik zag dat er al weer wat volgers bij zijn gekomen! Van harte welkom! Het aantal gaat naar de 100! Wat leuk dat jullie er allemaal zijn! 

Het was een leuke dag, met leuk bezoek, veel cadeautjes, kaarten en nog felicitaties via mail, sms, de blog en heel veel via facebook! Grappig! Tsja, de post wordt wat minder en daar doet de post ook zelf wel een beetje aan mee. Dat wordt steeds duurder en ze bezorgen minder.... Ik postte zaterdag ook nog een kaartje voor iemand die maandag jarig was en zag tot mijn verbazing dat de volgende lichting pas maandag voor 17.00 uur was. Die kaart kwam dus zeker te laat! En ook ik kreeg op dinsdag en zelfs op woensdag nog verjaardagspost.

Ik kreeg slechts één zelfgemaakt cadeau. En nog wel uit zeer onverwachte hoek. Heel leuk en daarom laat ik het hier even zien. Mooi ingepakt in folie, met ook nog een zelfgemaakte kaart:



Erg leuk, bedankt Ankie! (Ankie en haar vriendin zijn hele creatieve vrouwen, hier is een link naar de website).

Ik kreeg nog andere leuke cadeaus, een boek, spelletjes, een "lekker" pakketje, etc. En nog wat creatieve cadeaus:


Een tijdschrift, boeken en een haakpakketje met geweldige taartjes. Ik moet het voorlopig ook maar even bij gehaakte taartjes laten, zag ik vanochtend op de weegschaal.... Voorlopig maar even een appeltje bij de koffie in plaats van koek en chocola!

Liefs van De Breimeisjes!


8 opmerkingen:

  1. leuke cadeautjes , heerlijk hé om zo verwend te worden.
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben jij verwend! Nou ik ben benieuwd de komende tijd, want zo te zien heb je genoeg inspiratiemateriaal gekregen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ik dat gemist??? Nou alsnog van harte gefeliciteerd, En wat heb je leuke post en cadeau's gekregen.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent lekker verwend geweest hoor. Laat je maar gaan om mooie creaties te maken. En ja op onze leeftijd is het echt niet meer zo gemakkelijk om je gewicht te behouden. Maar gehaakte taartjes zijn heel mooi en ze bewaren o zo lang...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat ben jij heerlijk verwend met leuke cadeautjes. Veel plezier ermee.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He we verschillen maar een paar week: op de 50e dag van dit jaar hoop ik 49 te worden. daarna begint het aftellen ;-)
    Leuke kado's heb je gekregen, het naaiblad heb ik ook. Ben benieuwd wat jij er uit gaat maken. Gr Fenna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige cadeautjes! Ik hoop dat je hebt genoten van je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt hele leuke cadeautjes gekregen! Ik ben net 1/7 ouder dan jij, grappig! Je kan weer lekker creatief bezig zijn. En dat gewicht, nu daar hebben we allemaal wel problemen mee, ook ik :-) het belangrijkste is je goed voelen in je vel! Sorry dat ik het nu pas zie, ik stuur je nog iets op!
    grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen