{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 1 november 2013

Mini - geluk - engeltje

Mini - geluk - engeltje


Kennen jullie de website blijmetdraadjes.nl? Daar heb ik al heel vaak leuke patroontjes gevonden. Kort geleden kwam ik het strikje (klik maar) weer tegen en ik bedacht dat dit heel goed te gebruiken zou zijn als vleugeltjes bij mijn mini gelukspoppetjes.



Dan wordt het gelukspoppetje een mini-fee. Of een mini-engeltje!

En over engeltjes gesproken: had ik al eens verteld dat ik nogal dol ben op engeltjes? In mijn kerstboom hangen vooral engeltjes, allemaal verschillende (kijk maar eens). En wat zag ik kort geleden weer een ware schat in de Dorcaswinkel!




Een hele speciale, want ze ligt op een soort van schaatsjes! Ik moest haar wel kopen, dat moge duidelijk zijn!

Het patroon van het mini-gelukspoppetje kun je overigens kopen, een deel van de opbrengst is voor een goed doel. Je kunt hier meer lezen.

Heel fijn weekend gewenst!

Liefs van De Breimeisjes!

6 opmerkingen:

  1. Ja, ik ben ook grote fan van engeltjes. Daarom staan jou gehaakte engeltjes op mijn to do lijstje. De wol heb ik al hoor, nu nog de tijd...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk mini-geluksengeltje met leuke vleugeltjes, knap opgelost met dat strikje! Zelf ben ik niet zo'n engeltjesfan, ik maak mijn kerstversiering altijd met beren (hoe kan het ook anders) ook in de boom!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben ook een echte engeltjes fan wat leuk zo dit gelukspopje met vleugeltjes mooi fijn voor zo'n klein popje
    fijn weekend
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen