{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 22 oktober 2013

Dinsdag poppendag, hippie (2)

Dinsdag poppendag, hippie (2)


Zo leuk om op dinsdag de poppenvorderingen te delen!

Ik heb ook weer wat vooruitgang geboekt met Pippi, kijk maar:


Het hemd is tot aan de oksels klaar, nu moeten er dus armen gebreid worden.



De eerste hand! Hoe lang ga ik de mouwen van het shirt doen? Dat moet ik nu gaan beslissen.



Al vast bezig met een jurkje. Qua kleuren past het wel bij Pippi, maar of ik dit nu een echte Pippi-jurk vind? Ik twijfel nog. Deze maak ik wel af, draadjes nog afwerken en knoopjes zoeken!

Voor inspiratie en meer poppennieuws kijk ik graag bij Daniëlle, Rita, Wieke en

Liefs van De Breimeisjes!

10 opmerkingen:

  1. Pipi groeit goed hoor! We zien ze helemaal goedkomen, nog even doorzetten Akkelien! Haar jurk vind ik wel OK, jij niet? Je kan altijd nog een 2e setje maken om te wisselen als je dit niet goed vindt. De kleurtjes zitten alvast goed om een pipi te maken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze wordt leuk , ik blijf het zo grappig vinden om het lijfje uit je breinaalden te zien komen......en ik vind de kleurtjes heel leuk......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze wordt echt prachtig! Ik ben zelf niet zo'n poppenbreier, maar ik begin toch steeds meer verliefd te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is er mis met het kleedje van Pipi? Ik vind het mooi hoor. Als je straks het kleedje kan aandoen, ga je pas echt zien hoe mooi het zal zijn. Spannend hé, ze is bijna af...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, dat gaat hard! ik vind het jurkje heel erg mooi juist <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ER is niets mis met het jurkje hoor maar weet denk ik wel wat je bedoelt. Het jurkje van pippi wat niet gestreept.
    Maar deze past mooi bij haar nijlons
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt haar "zondagsche " jurk! Grfrouwien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige kleuren! Benieuwd hoe deze Pippi uiteindelijk wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jee, wat leuk, zulke enthousiaste reacties! Ja, dit jurkje maak ik wel af, natuurlijk. En inderdaad, Pippi heeft geen gestreepte jurk, dat is mijn twijfel. Bovendien heeft ze een ander model. Misschien komt dat nog wel eens. Op dit formaat is het best wel snel te doen. Al heb ik nog wel veel andere projecten tussendoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk om je pop geboren zien te worden!!
    dit wordt weer een super popje !

    BeantwoordenVerwijderen