{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 25 september 2013

Gefreubel



Gefreubel


Ook de freubelclub is weer begonnen. En wat maakten we deze keer? Even een foto geleend van Katrein Kunst voor een soort van samenvatting:


We maakten dus minislingertjes, om bijvoorbeeld een fles mee te versieren, of een cadeautje en bij mij is het een slingersmiley:


We beplakten flessen met garen en mijn fles is een blikvanger buiten:


Ook maakten we met schoteltjes en kleine beeldjes een presenteerschaaltje. Bij thuiskomst bleek dat mijn fles bovenop het beeldje terecht was gekomen, dus mijn exemplaar van de freubelclub ligt al in de container. Ik was er ook niet helemaal tevreden over, maar vond het wel een heel leuk idee. En dus had ik een hele goede reden om naar de Dorcaswinkel te gaan!
En dit is het resultaat:


En zo gebruik je dat:

Zeg nou zelf: dat moet je toch gewoon hebben?

Het was weer een supergezellige avond! Dankjewel, Katrein Kunst, voor alle leuke ideeën!
Klik hier voor informatie over de freubelavonden.

Liefs van De Breimeisjes!

7 opmerkingen:

  1. Oei zo een schaaltje met snoep moet ik niet in huis zetten. Dat is na een paar minuten leeg gesnoept... De ideeën zijn weer origineel en heel tof.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de fles vind ik erg mooi en de ideetjes zijn heel leuk.
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh, dat schaaltje is te leuk gemaakt!
    En de fles vind ik ook erg mooi. Leuk hoor zo'n gezellige club <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De fles is super, evenals het schaaltje. Erg leuk zo'n freubelclub!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schaaltje en fles zijn super groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie hebben weer leuk gefreubeld, knap idee dat serveerschaaltje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen