{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 26 juni 2013

Feestje!

Feestje!


Mijn eerste idee voor de titel van deze blog was "Honderdvijftig". Dit is namelijk wel blogje nummer 150! En maandag noemde ik mijn blogje "Vijftig" omdat ik op dat moment 50 volgers had. Dat vind ik redenen genoeg voor een klein feestje en om nu niet direct de suggestie te wekken dat ik denk dat ik in zo'n korte tijd al op 150 volgers zou kunnen komen, noem ik de blog vandaag "Feestje!"

Het wordt een give away. Het zijn er zelfs twee.
Ik ben nog druk bezig en toch kan ik al iets laten zien. Allereerst heb ik twee slingertjes gehaakt, want bij een feestje horen slingers:


Ze zijn gehaakt naar het spikey-patroontje van Karin (Karin-aan-de-haak), door mij omgedoopt tot vlaggetjes. Ik haakte twee slingers met ieder vijftig vlaggetjes. Grappig, ik meet ze net even: ze zijn ongeveer 150 cm lang ☺. Ik heb ze niet afgehecht, want dan kun je eventueel ook nog zelf besluiten dat je het liever als armband of ketting wilt gebruiken.

Voor pakket 1 heb ik een handwerkboek:


Voor pakket 2 ben ik nog druk bezig met een fietszadelhoesje:


Volgens het patroon van Yvonne Koop, ik maakte al eerder een hoesje volgens dit patroon, kijk hier. Ik heb een nieuwe kleurencombinatie bij elkaar gezocht. Ik ga met de rand beginnen.

In ieder pakketje komt vast nog wel wat, maar dat is zelfs voor mij nog een verrassing. De timing is namelijk wat onhandig. Het is eind juni, mijn kind zit in z'n laatste schoolweken, het is bijna tijd voor blogvakantie. Nu geloof ik niet dat het me lukt om zes á zeven weken niet te bloggen, maar het wordt absoluut minder frequent. En ik ben vast niet de enige voor wie dat geldt. Dit wordt dus een give away met een lange looptijd: op maandag 26 augustus maak ik de uitslag bekend. 

Wat moet je doen? Je laat een reactie achter en daarin laat je weten of je kiest voor
- pakket 1, waar tenminste het boek en een slinger zit, 
of voor 
- pakket 2, met daarin in ieder geval een kleurrijk fietszadelhoesje en een slinger. 
Volger zijn of worden mag, vind ik zelfs heel erg leuk en toch is het niet verplicht. 

Ik ga snel aan de slag!


Update give away

Inmiddels is het 18 augustus, de give-away loopt nog ongeveer een week. De pakketjes zijn ieder uitgebreid met een mini-gelukspoppetje (klik hier) en leuke stickers. Ook is er nog een derde pakketje, een verrassingspakketje! Als je je al meedoet hoef je niks extra's te doen om kans te maken op pakket 3!
Doe je nog niet mee? Het kan nog! Laat dan een reactie achter!














Update, 26 augustus 2013

Vanaf vandaag staat de uitslag van de give-away op de blog, kijk hier!



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

39 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Akkelien met je 150ste blog!
    Iedere keer weer wordt ik vrolijk en geïnspireerd door je creativiteit - TOP!
    En zeker doe ik graag mee met deze give away aktie. Moeilijk hoor om een pakket voorkeur te kiezen - ze zijn alle 2 leuk, oké dan graag pakket 1. Succes en een fijne dag.
    Groetjes Betty Korf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, 150 blogs, super! Wat een inspiratie. Ik doe graag mee met de giv away, en ga voor pakket 1!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Akkelien. Ik heb er ook al zo veel van die blog. Maar ja wij zijn rond de zelfde tijd beginnen bloggen.Leuk hé. Ik kies graag voor pakketje twee. Ik heb nog zo een leuke fietszadel overtrek niet. Nog veel succes.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 150 blogs en dan al 5o volgers? GEFELICITEERD! Maar ja wat wil je ook als je van die leuke blogjes maakt?
    Pakket 1 is erg leuk! Heb het koolmeesje al een paar keer gebreid (zie mijn blogjes). Ben ik de uitverkorene, dan geef ik het aan mijn schoondochter.

    X Joke (Elfi-Jo)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een feest. natuurlijk doe ik mee en ik vind pakketje nr 1 heel erg leuk. en die 150 volgers..... die komen vanzelf wel misschien wel eerder dan je denkt met z'n leuke give away...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Akkelien, toch maar niet voor de onderbroek gekozen? Gefeliciteerd hoor, nogmaals en die 150 haal jij vast heel erg snel. Ik wil wel meedoen voor pakket 2.
    Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Akkelien,

    50 volgers, 150 blogs en vast nog wel honderden ideeën.
    Een heel enkele keer heb ik wel eens een internetloos dagje. Ik heb ze echter alle 150 gelezen, hoor. Ga zo door met alle gezelligheid!! Ik maak graag kans op pakket 1.

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig hoor, 50 volgers en 150 blogjes, je zal snel aan meer zitten want ik ga een linkje zetten voor je give away! Graag wil ik meedoen voor pakketje 2 want het boekje heb ik zelf al gekocht :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oww wat leuk.. ik doe mee!! ik ga voor pakket 2 en je zal vast en zeker snel heel veel meer volgers hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Akkelien, natuurlijk wil ik ook graag meedoen. Ik ga voor pakketje 1. Ik ben steeds op zoek naar nieuwe ideeën voor de actie van volgend jaar en daar kan dat boekje vast bij helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heee wat een leuke Give Away (dat rijmt..LOL.)!! Ik heb al best veel boekjes, maar die nog niet! Waag dus heel graag een kansje voor pakje nummer 1! Ik ga een linkje plaatsen op mijn blog...gefeliciteerd met je 150 berichten en op naar minstens zoveel volgers!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, ha, Akkelien je houdt van ronde getallen! Tuurlijk doe ik mee en ik vind pakketje 1 heel verleidelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier meldt volger 55 zich. Ik doe graag mee en ga voor pakket 1. Mooie blog heb je!

    Enne als jij ook iets wilt winnen, kijk dan eens om mijn blog!

    Succes verder, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat en je organiseert een leuke give away daar doe ik graag aan mee. Ik maak graag kans op pakketje nummer 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi hoi,

    Via Danjels poppenblog kwam ik hier. En wat een leuke blog!
    Meteen volger geworden bij je , en ik viel met mijn neus in de boter, want je hebt een give away. En wat voor een!
    Ik doe graag mee voor pakket nummer 1.
    Ga meteen een linkje op mijn blog plaatsen, fijn weekend !
    Liefs xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Via maak het ff jou blog bewonderd! Voor 't eerst maar 'ns een gokje wagen, en meedoen aan een give away:-)....Ben zelf wel creatief met haken,breien,oude spulletjes opknappen,mozaieken.....Pakket nr. 1 heeft m'n voorkeur....lijkt meeen erg leuk boekje!
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Via via kwam ik op je blog terecht , ik heb even rondgesnuffeld, complimenten voor je blog!
    Mijn favoriete beestje is een vlinder, en wat een mazzel een give away met een boekje over vlinders haken! Ik doe graag mee voor pakketje 1 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dan toch maar aanwelden als officiele volger. Kijk al lang bij jullie en bij de Fryske variant.
    Als ik dan toch zo vrij mag zijn, dan zou ik voor het boek gaan.

    noflike fekansje en in groet fan Wiepkje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke blog's staan er op deze site. Het is de eerste keer dat ik hier kom maar zo als het er nu uitzie niet de laatste keer.

    Als ik als nieuweling mee mag doen aan deze give away dan kies ik graag voor pakket 1

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk ! Ik doe graag mee voor pakketje 1, ookal heb ik het boekje zelf. Want mocht ik winnen zou ik het aan mijn poetshulp geven. Ik heb haar enkele maanden geleden namelijk leren haken en ze heeft nu echt de haakmicrobe vast ;) Ik ben zeker dat ze dolblij met dat haakboek zou zijn.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja leuk e give away en ik ga voor pakketje 1

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Akkelien,
    wat een heerlijke aanstekelijke blogs schrijf jij.
    Heerlijk creatieve mensen.

    Ik ga voor pakketje 1.
    Groetjes van Bianca Coehoorn
    Freubels te keap.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een feestje is altijd leuk en slingers horen erbij! Ik doe graag mee met je feestelijke give-away en wel voor pakket twee. Hartelijke groeten, Beerta

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke give away en weer een leuk blog om te volgen! Ik waag graag een kansje voor pakketje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat ontzettend leuk allemaal.
    ik ben je gaan volgen en doe graag mee als dat kan aan jou give away.ik vind pakket 1 wel heel leuk.
    groetjes margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd! Logisch dame nu minder tijd hebt om te bloggen :) kids First he? Ik zou graag meedingen naar de leuke paketjes! Vind ze beide leuk maar als ik echt moet kiezen dan graag pakketje een!! Bedankt voor je leuke actie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. via via kwam ik hier terecht en net op het goede moment zie ik
    ik doe graag mee met je give away ,heb geen voorkeur voor pakketje dus als ik win verras me maar
    heel veel succes nog en nog een volger erbij
    kga men wekkertje zetten om niet te lang te blijven zitten want 150 blogs lezen gaat wat tijd kosten vrees ik

    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik kwam via via op jou geweldige blog terecht.
    Ik wordt volger en waag ook graag een gokje op pakket nr 1.
    Ik heb ook een give away tot 10 aug. op mijn blog,
    mischien de moeite waard om ook eens een kijkje te nemen.
    groetjes Iefke.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik doe mee met pakketje 1
    ben volger geworden trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Haha hier nog zo één die via via op je blog terecht kwam, en trouwens niet snapte waarom niet eerder en waarom ik je nog niet volg, nou ja, dat heb ik dus gelijk gedaan. En zo te zien val ik ook nog eens enorm met m'n neus in de boter, een super GAVE give-away.
    Die afloopt op de verjaardag van onze oudste zoon, die hoopt die dag 6 te worden, hoe leuk, slingers en een verjaardag ;)
    Ik doe graag mee voor pakket 1, een zadelhoes is wel erg gaaf, maar helaas heb ik (gezondheidsredenen) geen fiets.

    Groetjes Hurms
    hurmshomemade.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps zal een linkje voor je plaatsen op mijn blog, altijd leuk en wie weet levert het nog meer volgers op, altijd leuk toch ;)

      Verwijderen
  31. hallo, ik doe graag mee met pakket 1.
    Ik kijk al regelmatig op jou blog en zal gelijk volger worden

    groetjes liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat enorm leuk. Ik wil graag meedoen voor pakketje 1

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met je 150e blog! Petje af voor jou! Ooit hoop ik het je na te doen hihi...

    Gelijk maar even volger geworden!

    K doe graag mee met je give-away, super leuk allemaal. Als k mag kiezen dan ga ik voor pakket 1, al denk ik dat pakket 2 ook gaaf wordt! (eigenlijk zou je me met beide plezier doen hihi) Succes nog met bloggen.

    Groetjes Ipie
    haakmiep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hiep hiep hoera!!!

    150 nou je hebt ook een leuke blog/site!!
    Ga zo door!!
    Ik doe mee voor pakket 1

    Ben net begonnen met haken en ben helemaal verslaafd!
    Ook dank zij jou!

    Gr. Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd, ik voel me een beetje hebberig (-: om gelijk mee te doen voor een pakket (-: maar pakket 1 is (mede door het boek met smulpatroontjes) mijn toppertje, zoals ook jouw site top is, ga zo door en net als de vorige mailster ben ik intussen verslaafd aan haken. Toffe vervanging voor het roken wat ik nogal veel deed.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi, hoi! Van harte! Ga zo door! Door de vakantie heb ik je give-away helemaal gemist! maar gelukkig ben ik nog op tijd om mee te doen. Ik ga voor de zadelhoes!! Ik heb momenteel een scheurtje in mijn zadel (net niet indrukwekkend genoeg om een nieuwe te kopen) en die kan wel een vrolijke dekking gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Via via kwam ik op je blog terecht, ik ben gelijk volgster geworden!!

    Natuurlijk doe ik ook graag mee aan je give away, dan kies ik voor pakket 1.

    Mocht je het leuk vinden, neem dan eens een kijkje op mijn blog, ik doe een poging een ontmoetingsdag in Friesland te organiseren.

    Noflik wykein!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik doe ok graag mee met de give away en kies voor pakket nr 1 groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen