{ 'anonymize_ip': true }

maandag 27 mei 2013

De fiets van Katrein (3)

De fiets van Katrein (3)


Deze week begin ik met het vervolg van de fiets van Katrein. In Sneek was deze fiets al te zien, dus nu mag ik het ook wel op de blog showen!
Ik had al eens laten zien dat ik nogal wild aan het breien was met neonkleurtjes: de laatste foto in deze blog.
Het werd uiteindelijk best een keurige lap. Zie hier, de achter- en de voorkant:



Hierna mocht ik het aan vriendin Lydia geven. Zij is namelijk heel goed in mazen. Zij heeft bovendien mijn draadjes even afgehecht. Dankjewel, Lydia!


En nu zit het vast op de mand van Katrein!


Zou ze het mooi vinden?

Meer wilde breiwerken van De Breimeisjes kun je o.a. hier zien.

Liefs van De Breimeisjes!

5 opmerkingen:

  1. Zou ze het mooi vinden???? Maar ja jo, die vind dat geweldig mooi. En wat leuk met die tekst op geborduurd.Complimenten voor Lydia.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bravo! Ziet er vrolijk uit, volgens mij met Bravo gemaakt? En natuurlijk vindt ze dat mooi, dat kan bijna niet anders, zo vrolijk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het had Bravo kunnen zijn, maar het is van de Wibra, zij hadden laatst die neonkleurtjes in de winkel.

      Verwijderen
  3. Supertof Akkelien, echt keileuk die neonkleurtjes en dan haar naam erop geborduurd! Wat een geweldig leuk idee, kunnen we voor onze fiets ook nog gebruiken misschien of is dat plagiaat???
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen