{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 12 april 2013

Meer rood, wit, blauw en oranje

Meer Rood,Wit,Blauwen oranje

Nog steeds in de ban van rood, wit, blauw en oranje, natuurlijk mede vanwege de 
koninklijke give away die nog loopt. Ik heb al leuke reacties binnen én een volger erbij: welkom! Dat vind ik superleuk! Doe je nog niet mee? Het kan nog, maandagochtend om 8.00 uur sluit de inschrijving en 8.15 hoop ik de winnaar bekend te maken.

Gisteren liet ik al zien dat ik met een patroontje van Karin aan de haak bezig was, ik gebruikte dit patroontje. Ik ben al een stuk verder: rood, wit en oranje zijn al op lengte en met blauw ben ik begonnen: 


En ik heb al een oranje shirt gekocht, dus ik loop er op 30 april gekleurd bij:


Nog een koninklijk ideetje: ik haak wel eens bloemetjes, die bruikbaar zijn als sleutel- of tassenhanger. Ik maak ze altijd drie-kleurig, maar ze kunnen dus best een extra randje hebben: 

Heel fijn weekend gewenst allemaal!

Liefs van De Breimeisjes!

2 opmerkingen:

  1. Niet te stoppen hé. Jullie gaan er met zen allen voor!!! Geniet er van.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de oranjekoorts is begonnen zie ik. Vooral de hanger vinds ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen