{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 15 maart 2013

Ei, ei

Ei, ei


Nog twee weken, dan is het Pasen! Ik had vorige week al een ei gebreid (kijk hier) en die hangt inmiddels al in de etalage van Katrein Kunst:

Eén ei is geen ei, dus ei twee is ook gebreid (patroon van Arne & Carlos) en ei drie is gehaakt (patroon van de blog blij-dat-ik-brei, hier te vinden):



Zaterdag ga ik in de winkel van Katrein eitjes haken! Als het goed is zijn dan haar nieuwe kleurtjes katoen binnen en zijn er pakketjes met meerdere kleuren te koop! 
Ook wil ik nog even verwijzen naar de blog van Daniëlle. Zij is druk aan het breien uit het boek van Arne & Carlos op hun paasbest, met eieren, een haas én een kip! 

Verder heb ik vandaag club, maar daar kan ik nu dus nog niet over bloggen. Wel laat ik hier nog wat van een kleiner project zien:

Ik ben kleine granny's aan het haken. Maandagavond hebben we weer een handwerkavond en ik kreeg al vast de vraag: hoe haak je die aan elkaar? Ik had wel een idee en ik heb het al even bekeken op de blog van Wieke, hier te vinden, een zeer uitgebreide uitleg. Ik test het nu even uit, dan ben ik goed voorbereid voor maandag!

Nog één foto, vanwege het naderende Pasen. Mijn zoon kreeg z'n beugel aangemeten en bij de orthodontist zag ik deze haas hangen: 

Iedereen vast een heel fijn weekend gewenst!

Liefs van De Breimeisjes!




3 opmerkingen:

  1. Leuk de eitjes, en die haas met beugel is toch ook lachen zeg.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Akkelien, het bovenste ei heb ik ook gebreid, alleen ik moet mijn kuiken er nog op mazen en jij hebt het er flink in gebreid. Je ziet wie er hier meer geduld heeft en een krak in het breien is ...
    Grtjs en fijn weekend
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je merkt aan de blogs overal dat pasen in aantocht is :) overal worden paaseitjes, kippen of paashazen gemaakt, leuk!
    Die haas met beugel in de wachtzaal is wel knap gevonden!
    groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen