{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 6 december 2012

Sneeuw

Sneeuw

Vandaag komt de inspiratie van wat ik buiten zie: sneeuw! Zoon is wat vroeger van huis vertrokken om zo voorzichtig naar school te gaan. Ik stel het boodschappen doen nog even uit. 
Op facebook zag ik een "free pattern" van een jongetje met z'n "first snowman". In het Engels, maar wel heel leuk! Deze facebooktip geef ik dus graag even door: http://www.facebook.com/AmigurumiPatterns.net

Vorig jaar had ik zelf al een sneeuwpop gehaakt, vrij naar de gelukspoppetjes van Annemarie Arts. Hij heeft de schaatsen om z'n nek hangen! Zie mijn eerdere blog, hier.

Nog een goede tip voor creatievelingen op zoek naar patroontjes: http://haakmaaraan.blogspot.nl/p/kerst-ideeen.html. Hier is een hele grote hoeveelheid foto's te vinden die linken naar mooie patroontjes in de kerstsfeer. 
Ik vond er o.a. deze mooie sneeuwkristal!:
 
En ik zag dat op de blog http://sascha-lovetoknit.blogspot.nl/ allemaal leuke winterse haakpatroontjes komen. Er is al een schattig hertenkopje te haken!

Liefs van De Breimeisjes!


4 opmerkingen:

  1. Die kleine gelukspopjes kan je toch echt in alles maken.
    Met schaatsjes aan, hoe kom je toch weer op zo een leuk idee. Geweldig!
    Groetjes
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tsja, die schaatsen, dat komt natuurlijk van m'n ander winterse hobby: schoonrijden!

      Verwijderen
  2. Wat een leuk sneeuwmannetje heb jij met zijn schaatsen om zijn nek! En sascha doet ook haar best met haar patroontjes...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen