{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 5 december 2017

Dinsdag - poppendag Sinterklaas Kapoentje

Dinsdag - poppendag Sinterklaas Kapoentje


Sinterklaas Kapoentje


Gooi wat in mijn schoentje
Gooi wat in mijn laarsje


Dank u, Sinterklaasje!


5 december, poppendag! Morgen een blog met de surprises van dit jaar.
Gelukkig waren ze allemaal op tijd klaar.

Zou er ook poppennieuws zijn op een andere blog?
We kijken bij allemaal even, toch!

Corina,
DiYDiva
Ria
Rita,
Sandra  en
Tineke

Kijk deze keer ook even bij Pippa's Hus en Rein!

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Oh, wat een spanning...bij de poppen en bij de volwassenen. Fijne Sinterklaas avond hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. altijd leuk hier was alles ook weer net op het nippertje klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat spannend om in hun mooie pyjamaatjes te gaan kijken of er iets in hun schoentjes zit... :-D
    Ik ben benieuwd wat je nu weer voor moois in het surprise-archief gaat stoppen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn wel hele kleine schoentjes ;)
    Leuke foto zo in hun pyama’s
    Ben benieuwd en ik kom morgen zeker even kijken,
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig dat ze ook iets in hun iniminischoentje hebben! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook in poppenland kwam de sint even langs. Wat attent!

    BeantwoordenVerwijderen