{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 17 augustus 2017

Zomer 2017 Door met het deken-alfabet

Zomer 2017 Door met het deken-alfabet


Momenteel is donderdag de dekendag bij mij en besteed ik aandacht aan De Grootste Gehaakte Deken van de Wereld. Kijk vooral ook even op hun Facebookpagina! En kijk ook even bij Haak je aan? Samenhaken is verbinden.

Ik heb weer een paar letters uitgetekend. En de eerste was niet zo lastig. Dat is de T van Thee en het Friese woord Tekken, dat is deken.


Ik maakte er een vrij grafisch geheel van met zwart/wit/grijs-tinten.

Toen heb ik de U van U doet toch ook mee en Uil en Uitstekend maar eens in een heel kleurige achtergrond geplaatst 😊


En Vooruit, ook nog een derde letter en dat is de V Van Vandaag, Vrolijk en Vrij:



En vrolijk is het: zo in de regenboogkleuren!

Mijn idee met al deze letters is dat je allerlei willekeurige achtergrondlapjes kunt combineren met één kleur die je voor de letter gebruikt. Het is dan wel handig dat die kleur goed afsteekt. Alle letters kun je terug vinden onder het label "alfabet". 

Hier is nog een extra deken idee, want in de facebookgroepen las ik dat nu ook het Escheriaanse tijdperk is aangebroken in dit burgerinitiatief. Daarom heb ik ook nog een grafisch ontwerp met pijlen getekend:




In de maanden juli en augustus zijn De Breimeisjes in vakantiestemming. Wél veel blogjes, soms met een beetje "oud nieuws"  dat nog wel de moeite waard is. De poppen zijn op vakantie en toch iedere week in ieder geval een lijst met linkjes. Misschien wat minder reacties bij anderen. 
En ondertussen natuurlijk gewoon doorgaan met haken en breien 😊


Dus ook de komende tijd kun je rustig regelmatig komen buurten bij De Breimeisjes, gezellig! 
Geniet zelf ook van een mooie lange zomer en denk om de happy momentjes!




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten