{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 31 augustus 2017

Zomer 2017 Donderdag - dekendag, van A tot Z

Zomer 2017 Donderdag - dekendag, van A tot Z


Momenteel is donderdag de dekendag bij mij en besteed ik aandacht aan De Grootste Gehaakte Deken van de Wereld. Kijk vooral ook even op hun Facebookpagina! En kijk ook even bij Haak je aan? Samenhaken is verbinden.

Op dit moment deel ik iedere week wat ideeën voor dekens en ik "zit" nu in het alfabet. Leuk om je plaatsnaam te maken of een eigen naam! Of misschien een mooie boodschap? En je zou er zelfs levensgroot mee kunnen scrabbelen 😊

Op 6 juli begon ik met het alfabet, met de A. 


En vandaag eindig ik met de Z van Zalig, Zonnig en Zo is het:


Ik heb er een zonnige letter van gemaakt, met avondrood.

Het complete alfabet in collages:




Alle letters kun je terug vinden onder het label "alfabet".

Zelf ga ik nu eerst mijn eigen lapjesdeken afhaken. En op 14 september haak ik weer aan in de bibliotheek in Sneek, dat is de eerste Haak-maar-aan-middag na de vakantie. We haken dan aan van 14.30 - 16.00 uur. 

In de maanden juli en augustus zijn De Breimeisjes in vakantiestemming. Wél veel blogjes, soms met een beetje "oud nieuws"  dat nog wel de moeite waard is. De poppen zijn op vakantie en toch iedere week in ieder geval een lijst met linkjes. Misschien wat minder reacties bij anderen. 
En ondertussen natuurlijk gewoon doorgaan met haken en breien 😊

Dus ook de komende tijd kun je rustig regelmatig komen buurten bij De Breimeisjes, gezellig! 
Geniet zelf ook van een mooie lange zomer en denk om de happy momentjes!




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

1 opmerking: