{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 7 juli 2017

Zomer 2017 Knoopjes

Zomer 2017 Knoopjes


Van alles te doen en nog niet alles kunnen laten zien 😊

Een sneak peak dus:


En dit heeft wat te maken met de handwerkavond van maandag. De laatste van dit seizoen, dan begint de zomervakantie van de handwerkavonden. Volgende week dus meer over wat dit nu precies is.

Ik nam dit mee naar "club" die deze week bij Lydia was en ik had dit mee:


"Wat is dat?" riep mijn breivriendinnetje. Nou, dit is dus mijn knopenpot. Mijn verzameling knoopjes, knoopjes nog bij mijn moeder vandaag en heel veel reserveknoopjes van kledingstukken en ook knoopjes die ik knipte van kledingstukken die ik weg deed en zelfs wel eens wat gekochte knoopjes. 

Tegenwoordig koop je voor een klein bedrag nieuwe knoopjes in de mooiste kleuren, hier zie je knoopjes van mij en van Lydia:



De hele verzameling gaat maandagavond mee!


Club, wat was het weer leuk, altijd een happy momentje! En dat is de handwerkavond maandag ook, is de verwachting. 
Maar nu eerst dit: Geniet van een heel fijn weekend! En denk aan de happy momentjes!


In de maanden juli en augustus zijn De Breimeisjes in vakantiestemming. Wél veel blogjes, soms met een beetje "oud nieuws"  dat nog wel de moeite waard is. De poppen zijn op vakantie en toch iedere week in ieder geval een lijst met linkjes. Misschien wat minder reacties bij anderen. 
En ondertussen natuurlijk gewoon doorgaan met haken en breien 😊
Dus ook de komende tijd kun je rustig regelmatig komen buurten bij De Breimeisjes, gezellig! 
Geniet zelf ook van een mooie lange zomer en denk om de happy momentjes!



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

12 opmerkingen:

  1. Wat grappig, ik heb ook zo'n knopenpot en haal ze ook overal van af, bewaar ze netjes bij elkaar en het staat ook nog leuk ;)
    Veel plezier maandagavond, wordt vast weer gezellig.
    Fijn weekend.
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik heb een hele verzameling knopen :-) Ik ben erg benieuwd wat jullie er mee gaan doen. En wat het groene haakwerk wordt. Veel plezier maandag, maar eerst een fijn wekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook een flinke verzameling knopen. Ook veel van mijn oma en mijn moeder. Zou dat nou een 'generatie-ding' zijn of de verzamel en bewaar drang van creatieve mensen (want wie weet wat je er nog mee kan maken :) Ik verheug me op jullie resultaten. Veel plezier gewenst alvast voor jullie laatste handwerkavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog een sigarendoosje mt knopen van mijn moeder. Ook knopen van allemaal kleding afgehaald. Gelukkig hebben we tegenwoordig meer kleur in de knopen en kleding. Jouw knopen zien er ook mooi uit. Wat ga je doen met de knopen? Ik ben benieuwd.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, superleuk! Ik heb ook zo'n verzameling knopen, van mama. En zelf knip ik ze ook overal vanaf en bewaar ze. Door Wendy's reactie, krijg ik nu een idee om ze mooi in het zicht te zetten, ipv in mijn naaidoos. Ik gebruik ze vaak hoor, die knopen, oude en nieuwe door mekaar.
    Fijn weekend!
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik heb hier een verzameling knopen, van rommelmarkten, gekregen, gekocht en afgeknipt van kledij en heb ze allemaal in potjes per kleur gesorteerd. Altijd handig, ik gebruik ze veel. Fijne vakantie, ook hier rustiger.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook hier in huis zijn er knoopjes genoeg te vinden. Altijd leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb een tijdje geleden een biel knoopjes van mams gehad; altijd feest!
    Ga je ze omhaken??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd leuk zo'n knopenpot! groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen