{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 14 juli 2017

Zomer 2017 Kleurrijk huisje

Zomer 2017 Kleurrijk huisje



Deze week was de laatste handwerkavond van het seizoen. We hadden allemaal leuke avonden in de prachtige winkel Sterk & sVeer. Mocht je in Sneek komen, ga dan beslist even kijken in deze leuke winkel en dan moet je natuurlijk ook even naar het zusje, Katrein.

We kwamen heel leuk binnen deze keer, want het licht brandde en de muziek was aan én er lag een cadeautje voor ons!


Een zakje complimenten en de eerste is "Je bent lief!" 😊


Zelf had ik ook een cadautje, dat liet ik achter op de toonbank, een kaart en een sleutelhanger. Een voor ons speciaal iemand zit namelijk midden in een verhuizing!


Ik haakte eerst de basis:


en ging toen borduren, aan de ene kant met groen:




Aan de andere kant met roze:




Ik hoop dat het nieuwe huis snel THUIS zal zijn en wens hen een huis vol geluk 🍀 en liefde 💜!

Het huisje is wel een beetje geïnspireerd op de huisjes van Sigrid. En zelf liet ik ook al veel vaker huisjes zien.

In de maanden juli en augustus zijn De Breimeisjes in vakantiestemming. Wél veel blogjes, soms met een beetje "oud nieuws"  dat nog wel de moeite waard is. De poppen zijn op vakantie en toch iedere week in ieder geval een lijst met linkjes. Misschien wat minder reacties bij anderen. 
En ondertussen natuurlijk gewoon doorgaan met haken en breien 😊

Dus ook de komende tijd kun je rustig regelmatig komen buurten bij De Breimeisjes, gezellig! 
Geniet zelf ook van een mooie lange zomer en denk om de happy momentjes!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sleutelhanger heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk, en huisjes blijven altijd wat hebben ...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk weer en nu dus vakantie van de brei en haak avonden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie sleutelhanger. Leuk idee! Daar heb je vast iemand heel blij mee gemaakt!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat vind ik ook...je bent lief.
    En zomaar mijn vriendinnetje. Is dat niet leuk?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh maar dat is een superleuk ideetje!! Heel mooi met die kleurtjes en het borduurwerk!! Je geeft me inspiratie :-) Wat een lief gebaar en zo fijn dat je mij vermeldt, terwijl dit echt wel een origineel idee is van jou!
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne vakantie! Misschien een idee voor mezelf ook om een oud blogje nog eens op te halen, hier ontbreekt de tijd soms om er eentje te schrijven of alle blogs te lezen en iets te schrijven. Ik probeer het 1 keer per week bij te houden nu. Prachtig huisje, origineel als cadeau en superfijn dat ook jullie een cadeau kregen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen