{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 15 februari 2017

Smakken en zo

Smakken en zo


Vrijdag deelde ik wat inspiratie voor Valentijnsdag. Ik had ontdekt dat Post.nl weer de actie #NietPlakkenMaarSmakken en net als mijn poppen, deed ik daar zelf ook aan mee 💋 

Ik probeerde wat uit met hartjes en toen ontstond dit mini-slingertje:


Dat vond ik wel geslaagd, dus ik haakte er meer.


Via Bloglovin' kwam ik een erg leuke printable tegen, kijk hier even.



Ik had al leuke theetjes gekocht om mee te sturen en zo ziet het er nog leuker uit 😊
Ik ga de blog van Debbie in de gaten houden, want ze heeft heel veel leuke printables!
Het thee-momentje en een mini-slingertje gingen met een leuke kaart in de enveloppe


en dan is het tijd om te smakken! 💋💋💋


Nu maar hopen dat het allemaal aan komt!

Ik gaf ook nog iemand een kleinigheidje:


In plaats van een mini-slingertje deed ik er zo'n ruimtelijk hart erbij. Dan is 't nog net wat leuker om te geven.

Deden jullie ook mee of werd je zelf verrast met leuke post? Ik kreeg twee kaarten via de postbode en eentje persoonlijk, met daarbij een mooie tashanger in de vorm van een bloem.




Nog even dit: morgen haak ik weer aan in de bibliotheek in Sneek! Kijk hier voor meer informatie. Het is van 14.30 - 16.00 uur.


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


5 opmerkingen:

  1. Ja ik smakte ook mee nouja hoofdzakelijk Oscar en Hippie hahaha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je gesmakt hebt. Zullen de ontvangers zeker blij mee zijn! Hier niet gesmakt (wel 2 ontvangen. Volgend jaar ga ik meesmakken) maar gehangen door Roosjemijn 😊 Wat een goede vondst het blog bijdeb. Inderdaad 1 om te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan zeg! Ik zeg altijd, het is te leuk om te geven en ook leuk om te maken!En daar is Valentijnsdag erg geschikt voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk ik ga even kijken op haar website maar volgens mij ken ik haar al van de kaarsjes. Nee, dit jaar is het er niet van gekomen om iets te versturen. Ik zit wat in de lappenmand dus helemaal geen puf voor leuke dingen,, helaas....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk ik ga ook even kijken bij haar veel plezier morgen bij de haak maar aan

    BeantwoordenVerwijderen