{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 4 januari 2017

Wieke

Wieke


Op de laatste dag van 2016 kwam ze: Wieke.


Nummer 4. En nummer laatst. Een beetje blues-gevoel geeft dat wel en dat maakt de titel aardig toepasselijk: Winter Blues.

Ik kreeg het abonnement vorig jaar op m'n verjaardag en nu vlak voor mijn verjaardag heb ik het laatste deel van dat cadeau ontvangen. Het is en blijft een mooi cadeau: ik heb uiteindelijk 4 handwerkboeken ontvangen! Het tijdschrift is namelijk iedere keer een boek vol inspiratie, prachtige foto's en fijne patronen. Ik bewaar ze bij mijn verzameling handwerkboeken en zal er vast en zeker nog veel in kijken en er ook dingen uit gaan maken. Ze komt dus vast nog wel eens langs in mijn blog, Wieke!

Hier lees je meer over het tijdschrift Wieke.
En hier vind je de startpagina van Wiekes website. Ze blijft online met al haar prachtige ontwerpen en projecten!

We doen het rustig aan, genieten van happy momentjes in de kerstvakantie!

Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Dat is een goed idee voor een verjaardagscadeau! groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een abonnement voor je verjaardag is leuk hè. Jammer dat ie weer voorbij is maar deze 4 mooie wiekes pakken ze je niet meer af 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik heb de laatste dag van het jaar het laatste nummer ontvangen. Wat jammer dat er geen nummers meer verschijnen, maar begrijpelijk is het ook.
    We hebben in ieder geval 4 mooie boeken op de plank staan, heerlijk om door te bladeren en ideeën op te doen.
    Ben benieuwd wat je dit jaar voor je verjaardag krijgt *Ü*.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, stopt het blad dan? Tja, het wss misschien wel voor een kleine markt..., maar wel jammer van al die moeite!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wieke stopt er ook mee omdat het haar te veel tijd kostte. Wél met pijn in haar hart.

      Verwijderen
  5. Wat een fijn cadeau kreeg jij. Maar wat jammer dat het stopt. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was pas een toepasselijk cadeau. Jammer dat het de laatste is...
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach wat jammer dat het stopt maar wel begrijpelijk

    BeantwoordenVerwijderen