{ 'anonymize_ip': true }

maandag 16 januari 2017

Club, de eerste van het jaar!

Club, de eerste van het jaar!


Vanavond is de eerste handwerkavond van 2017, dus jullie snappen wel dat De Breimeisjes vorige week club hadden, een heel feestelijk aangeklede club:


Vanwege de goede voornemens hebben we slechts de helft genomen 😊

We hebben de ideeën voor vanavond doorgenomen en die zijn heel leuk en dat laten we nu natuurlijk nog niet zien. Ik had een haakwerk mee dat ik ook nog niet laat zien. Gelukkig was Lydia ook wat aan het doen en dat mag ik wel laten zien. Ze had, nog voor haar verjaardag, zo'n mooi garenpakket gekregen:


En ze was nu blokken aan het haken:


Uit twee bollen haalt ze drie blokken. Dat zijn dan bijelkaar toch 30 blokken. Ze weet nog niet wat het wordt, maar een kussen is zeker haalbaar. Leuke kleurencombinatie ook in dit pakket!.

Ik ga vandaag nog even aan het bakken en pak de spullen vast klaar. Zin in vanavond. 
Wil je meer weten over de handwerkavond en/of misschien een keertje aanhaken? Kijk dan even hier.


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Leuk al die voorpret, heel veel plezier vanavond :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier vanavond en... smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel plezier vanavond, leuk dat het weer gestart is
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier enne gelukkig liet je nog wel iets zien want we zijn natuurlijk poepie nieuwsgierig naar alles wat we niet mogen zien. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me zo gezellig, zo'n handwerkavond. Veel plezier en ik ben erg nieuwsgierig naar wat voor moois er gemaakt wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk een handwerkavond. Ben benieuwd wat het allemaal gaat worden. Morgenochtend gaat mijn haakclub voor het eerst dit jaar verder. Ik zal er ook een blog aan wijden :).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig er weer tegenaan met de club. Fijne avonden!

    BeantwoordenVerwijderen