{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 10 november 2016

Trendywol bij Perron 2

Trendywol bij Perron 2


In IJlst is Perron 2 en dat is een sociaal platform waar diverse activiteiten worden aangeboden om te ontmoeten, te verbinden en te delen. Hoe ze dat doen kun je o.a. zien op hun facebookpagina en hun website

Ik was er nog nooit geweest, Lydia wel. En ze is altijd heel enthousiast. Ze heeft er o.a. pompoensoep gemaakt, courgette ingelegd, getekend en ze doet mee aan een leesclub. Afgelopen dinsdag was er een breiclub met als speciale gast Lolkje Warnaar van Trendywol. En dát is onze favoriete wolwinkel hier in de omgeving! Lydia kwam me halen en zo ben ik dan ook voor 't eerst bij Perron 2 geweest.


En het was heel leuk! Het is een grote gezellige huiskamer met een enorme tafel en rondom zaten allemaal vrouwen die geïnteresseerd zijn in handwerken. Heel veel dames hadden ook mooie handwerken meegenomen en dat had Lolkje natuurlijk ook.


Op tafel lagen diverse mooie handwerken en er werden verschillende dingen en prachtige garens doorgegeven, zodat iedereen het kon voelen en bekijken. Dat tasje is bijvoorbeeld als pakket te koop bij Trendywol.


Hier wat van de mooie dekens die er lagen. Die streepjes dekens is één van de CAL's, daarnaast Dancing in the rain en hieronder de Lily Pound.


Hieronder nog wat verschillende soorten sokkenwol. De foto's zijn allemaal wat donker, dat is jammer. Ik hoop dat jullie zo toch een beetje een indruk krijgen.


Het was een heel gezellige avond! Ik begreep dat er vaker een breiclub-avond zal zijn. De data zullen ongetwijfeld gedeeld worden via de facebookpagina.
Perron 2 is heel laagdrempelig, je hoeft je niet op te geven en de kosten zijn laag: 3 euro per keer. En je kunt een strippenkaart nemen, dan betaal je zelfs slechts € 2,50 per keer!

Bedankt, Lydia, dat je me meenam! 
Bedankt, vrouwen van Perron 2, voor het warme welkom en de gezellige avond!
Bedankt, Lolkje, voor alle nieuwe inspiratie!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen: