{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 18 oktober 2016

Dinsdag - poppendag Pop met kleertjes (2)

Dinsdag - poppendag Pop met kleertjes (2)


Vorige week liet ik al zien dat Maria twee poppen had gekocht voor de haar twee kleindochters die allebei vijf jaar werden. En dat ze een garderobe ging maken voor die poppen. Dit is het vervolg.

Gebreide schoentjes horen er ook bij.



Op de foto hierboven zag Maria dat er nog een koordje ontbrak in de taille. Dat heb ik ook vaak, dat ik pas op de foto zie dat er iets anders moet. 


En toen kwam er nog een broekje bij, dat is niet gebreid, maar genaaid, van een mooi stofje:



Zo, het eerste pakje is helemaal compleet!


Mooi gemaakt allemaal! Kleindochter Eliza was er heel blij mee!
Volgende week heb ik zelf weer poppennieuws. Ik denk dat ik daarna wel weer wat van Maria laat zien :-)

Nu eerst eens kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Corina,
Elizabeth,
Es,
Jannie,
Juffrouw Ooievaar,
Lydia,
Mariam,
Nienke,
Petra,
Prie Praat,
Ria 
Rita,
Rozemarijn  en
Sandra

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

11 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk wat Maria allemaal weer gemaakt heeft :)
    Groetjes en een fijne dag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, zo zit ze er meteen warmpjes bij. Mooi werk Maria!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo cute <3 Wil oor mijn reborns ook graag schoentjes haken (breien is mijn ding zo niet)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd fijn als een garderobe weer compleet is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel knap gemaakt van Maria, de kleindochters hebben geluk met zo'n oma! Het koordje erin maakt toch wel een heel verschil en is veel mooier, ook de andere kleertjes zijn heel mooi en knap gemaakt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gelukt! Het popje ziet er superschattig uit, echt om te knuffelen!

    BeantwoordenVerwijderen