{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 27 juli 2016

Zomervakantie Verjaardagscadeaus

Zomervakantie Verjaardagscadeaus


Het is zomervakantie en ook in deze tijd zijn er jarigen. 
Voor iemand die 65 werd haakte ik een bloemenslinger. Met 65 bloemetjes natuurlijk :-)


Nou, oké, als je ze na wilt tellen :-)



De slinger kan ook als ketting, dat wil Marie-Antoinette graag laten zien:



Het is weer gemaakt op basis van de flower power ketting van Dinah, alleen deed ik deze keer zelfs maar twee omslagen per bloemblaadje i.p.v. 4. Ook omdat ik nog maar een half bolletje had nadat ik er al eens een slinger met 50 bloemetjes van had gemaakt en nu wilde ik er zelfs 65 haken! Ik haakte de bloemetjes ook iets dichter bij elkaar dan toen.

Iets totaal anders maakte ik voor m'n neefje, hij werd tien. Hij is dol op voetballen! Dus...



Is dat een cool bord of niet? Weer gemaakt met m'n porseleinstiften :-) 
Echt een goede koop voor mij!



In de periode tot 5 september verkeren De Breimeisjes in de vakantiemodus. Dat houdt in dat er wat minder vaak blogjes verschijnen en toch is er regelmatig wat nieuws te zien en/of te lezen! Wij wensen iedereen een heerlijke en inspirerende zomer!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. mooi bordje echt tof gemaakt en je bloemenslinger ziet er feestelijk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O leuk, de slinger/ketting! Leuk garen heb je gebruikt :-) De porceleinstiften zijn aan jou echt goed besteed, wat een stoer bord heb je dit keer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei de cadeautjes zijn "supercool" :-D
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig, wat heb je mooie kadoos gemaakt. Dat is toch prachtig om te krijgen zo'n uniek kado! Ik denk dat je neefje nooit meer van een ander bord wil eten. En fijn hoor zo'n geduldig fotomodel, die Marie- Antoinette wil toch altijd maar voor je poseren.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, jij weet ook altijd voor iedereen een creatief cadeautje te verzinnen en te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, frisse slinger, ik vind hen prachtig. Van de stiften heb je heel veel plezier, je bedenkt ook zo leuk wat je ermee kunt, nu weer dat bordje, voriige keer die bekers :) Groetjes en veel plezier van je nieuwe aankoop, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zo'n slinger van bloemetjes. Hop op mijn to-do lijstje ;) en wat gaaf dat bord. Je verzint altijd weer iets leuks hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk deze bloemenslinger! Helemaal tof om weg te geven. Maar zou hem zelf ook wel in huis willen hebben hangen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen