{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 26 juli 2016

Zomervakantie Ook op dinsdag - poppendag

Zomervakantie Ook op dinsdag - poppendag



Bij De Breimeisjes is het tot en met augustus zomervakantie en ook de poppen zijn op vakantie hier.



Dat geldt niet voor alle blogs, dus je kunt best even kijken of er poppen- of ander nieuws is bij

Corina,
Elizabeth,
Es,
Jannie,
Juffrouw Ooievaar,
Lydia,
Mariam,
Nienke,
Petra,
Prie Praat,
Ria 
Rita,
- Rozemarijn (een nieuwe naam in de lijst! Gezellig!) en
Sandra

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

In de periode tot 5 september verkeren De Breimeisjes in de vakantiemodus. Dat houdt in dat er wat minder vaak blogjes verschijnen en toch is er regelmatig wat nieuws te zien en/of te lezen! Wij wensen iedereen een heerlijke en inspirerende zomer!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Ja, dat vakantie houden is zo gek nog niet...
    Rust lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja.. lekker wat anders doen in vakantietijd! geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijne vakantie. Ik heb je naam in mijn lijstje aangepast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ook poppen vinden vakantie vieren fijn, geniet nog lekker van je vrije tijd :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, in de vakantie heb je minder vrije tijd om dingen te maken! :-)
    Er komt weinig uit mijn handen de laatste tijd. Daar moet toch weer eens verandering in komen. Ik ga het weekend van 14 augustus naar Leeuwarden. Wellicht krijg ik weer een hoop inspiratie in het Fries Museum. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen