{ 'anonymize_ip': true }

maandag 18 juli 2016

Zomervakantie Nieuwe tas

Zomervakantie Nieuwe tas


Ja, de tas is klaar! De tas naar het patroon van Wolplein, waarover ik hier al schreef. 


Het patroon vindt je hier.

Ik haakte het een beetje anders dan in het patroon. De laatste twee toeren van de tas haakte ik zo: in de een-na-laatste toer haakte ik 1 stokje op ieder stokje en 1 stokje om het lossenboogje. De laatste toer haakte ik stokjes en sloeg steeds de derde steek over, zodat de tas toch iets smaller wordt aan de bovenkant.


Het hengsel heb ik er direct aan vast gehaakt in één keer.


Het hengsel blijkt wel wat lang in de praktijk. Toch vind ik het een fijne tas. Er kan lekker veel in.


Mooie tas om bijvoorbeeld boodschappen mee te doen. Of voor je strandspullen! En ook echt een leuk werkje om te maken tijdens de vakantie :-)



In de periode tot 5 september verkeren De Breimeisjes in de vakantiemodus. Dat houdt in dat er wat minder vaak blogjes verschijnen en toch is er regelmatig wat nieuws te zien en/of te lezen! Wij wensen iedereen een heerlijke en inspirerende zomer!



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Een superhandige tas!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd, die tas. Ook handig om wat haakspullen in te doen als je onderweg bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuke en handige tas geworden, een lekker tussendoortje om te maken en bovendien nuttig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handige boodschappentas die er ook nog leuk uit ziet.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lekker handig zo'n extra tassie !! mooi weer Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tassen heb je nooit genoeg! En wat een leukerd is dit...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Akkelien, Wat leuk dat je onze tas hebt gehaakt en een eigen twist eraan hebt gegeven. Hij is erg leuk geworden! Groetjes Lotte - Wolplein.nl

    BeantwoordenVerwijderen