{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 22 juli 2016

Zomervakantie En ik neem mee...

Zomervakantie En ik neem mee...



Heerlijk wat haak- en/of breiwerk neem ik mee op vakantie, dat mag duidelijk zijn. En wat te lezen! Fijne boeken en misschien ook wat tijdschriften. Bijvoorbeeld het Sterk-Magazine:


Katrein heeft weer wat nieuws bedacht, een heuse glossy in omkeerstijl, dus vanaf beide kanten te lezen. En ze maakte er een heel leuk pakketje van, met een kaart, een kralenhanger en een vrolijk notitieblok:


Echt een heerlijk en verrassend vakantie-pakketje! Ik heb natuurlijk wel iets aan te merken: het tijdschrift is te dun. Ik zou namelijk nog veel meer van die leuke verhalen van dit soort sterke vrouwen willen lezen! :-)

Gisteren kon ik gelukkig nog even naar de kapper. Mijn kapsters nemen een paar weken vakantie en ik was blij dat ik vlak daarvoor nog een afspraak had kunnen maken. Ik haakte voor allebei een slippertje:


In de kleuren van hun huisstijl natuurlijk. 


Ik maakte er sleutelhangers van, of tassenhanger, dat kan natuurlijk ook!


Hierboven hangen ze aan die leuke kralenhanger die ik bij m'n Katrein-pakketje kreeg en op de volgende foto zijn de sleutelhangers al ingepakt, met een klein kaartje erbij:



Het slippertje is een patroon van Maddy van Maak Het FF, je vind het hier.


In de periode tot 5 september verkeren De Breimeisjes in de vakantiemodus. Dat houdt in dat er wat minder vaak blogjes verschijnen en toch is er regelmatig wat nieuws te zien en/of te lezen! Wij wensen iedereen een heerlijke en inspirerende zomer!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Leuk het ontwerp van Maddy haar slipper sleutelhangers.
    Heb je de snoepjes en sokjes van Maddy ook al gemaakt, die zijn ook heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij neemt fijne dingen mee op vakantie. Je gaat je dus niet vervelen. De slippertjes zijn schattig. De kapsters waren vast blij met hun cadeautje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke slippertjes. Fijne vakantie en geniet van de vrije tijd, het leeswerk, de brei- en haakwerkjes en natuurlijk het reisgezelschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je de slippertjes hebt gemaakt voor de kapsters. Je hebt er leuke pakketjes van gemaakt!
    Maar het pakket met het tijdschrift ziet er ook leuk uit, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk pakketje kreeg je mee van Katrein en je kapsters heb je even verwend met een hippe sleutelhanger!
    Veel plezier!
    grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die slippertjes. Ik zie er ook steeds een peaceteken in. Word ik blij van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat je nog even terecht kon bij de kapper ... met dit warme weer moet je haar wel makkelijk te doen zijn.
    Leuk dat cadeautje voor de dames!
    Dat tijdschrift ken ik helemaal niet, maar het ziet er leuk uit. Lekker van genieten tijdens je vakantie!

    Groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen