{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 29 juli 2016

Zomervakantie Dagje Bolsward

Zomervakantie Dagje Bolsward



We zouden al heel lang een dagje samen op stap, wij van De Breimeisjes. Nu hebben we het dan eindelijk gedaan. We gingen niet zover, we gingen naar Bolsward. En daar begonnen we met koffie en taart, bij By Pimpe.

De koffie en chocoladetaart is mijn keuze,
Lydia ging voor warme chocolademelk met appeltaart.
 We hebben heel wat winkels bezocht, gewoon heerlijk gewinkeld! Voor de lunch gingen we weer naar By Pimpe, omdat ze zo'n leuke kaart hebben :-) Geen foto gemaakt, maar 't was heerlijk!

En natuurlijk gingen we ook naar Trendywol!
Wat een mooie en gezellige wolwinkel is dit toch! 


Lydia kocht ook nog wat mooie garens om vlaggetjes mee te haken, en een Kumihimo-schijf. Ik hield me in, omdat ik nog zoveel projecten heb liggen en ik wist dat er nog iets kwam. En dat heb ik inmiddels in huis en dat komt ook van Trendywol:


Een echte Trendytwist, zeg maar een bol Unikat, maar dan in een kleurkeuze die je zelf samenstelt en dan wordt de bol in de winkel voor je gedraaid. En dit is een bol van 100 % biokatoen. Hier ook nog een foto van boven, zodat jullie ook het kleurverloop vast kunnen zien:

Ik heb heeeeel veel zin om hier mee te beginnen! Ik ga er een omslagdoek van haken, voor iemand waar ik dat graag voor wil doen. En ik vind het heel leuk dat ik dat van dit mooie garen mag doen :-)

In de periode tot 5 september verkeren De Breimeisjes in de vakantiemodus. Dat houdt in dat er wat minder vaak blogjes verschijnen en toch is er regelmatig wat nieuws te zien en/of te lezen! Wij wensen iedereen een heerlijke en inspirerende zomer!



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


11 opmerkingen:

  1. Dat moet wel een geslaagd dagje zijn geweest, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahhhhh wat een mooie bol.. helemaal als je hem zelf qua kleur heb samengesteld!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig! Wat leuk dat je zelf zo'n bol kunt samenstellen, ben benieuwd naar je omslagdoek ;)
    Fijn weekend alvast,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, die bol ziet er super uit, zelf samengesteld, dat zag ik nog nergens, ze zijn super om mee te werken en verslavend, let dus op! Benieuwd welke sjaal er je zal mee maken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleurtjes heb je gekozen, Dat gaat een hele mooie omslagdoek worden Er kan bijna niks meer misgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze niet gekozen, al had het wel mijn keuze kunnen zijn :-) Ik haak dit voor iemand anders en zij heeft de kleuren ook gekozen. Leuk hé, dat je zo helemaal je eigen unieke bol kunt kiezen!

      Verwijderen
  6. Leuk zeg, zo samen op pad! En wat bijzonder dat je daar zelf je bol kan samenstellen.. klinkt erg aanlokkelijk! Ik ben nu aan mijn tweede gehaakte sjaal van Unicat bezig, gewoon omdat ik de kleuren zo prachtig vind... Dit ga ik zeker onthouden! En.. ik ben heel benieuwd wat jij van deze mooie bol gaat maken ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke brei meisjes dag !! en wat een mooi bol, hier ligt er ook 1 te wachten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet van jullie vakantiemodus!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er uit als een gezellig dagje uit. Knusse winkeltjes ook. Misschien moet ik ook maar eens een dagje Bolsward doen van de zomer. Wat leuk dat je dat verloopgaren zelf samen kunt stellen qua kleur. Ik heb voor mijn vriendin een sjaal van unicat gehaakt en dat is heel prettig garen. We krijgen toch wel een foto als jouw sjaal af is?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk zaakje is dat by Pimpe. Smakelijk ook :) gezellig zo met zijn tweetjes op pad. Echt een vakantie uitje. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen