{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 7 juli 2016

Voor de vaders

Voor de vaders


Het is al weer even terug, vaderdag. En net als bij moederdag had ik zelfgemaakte cadeaus. Mijn eigen vader kreeg een bordje, net als mijn moeder (ik liet het hier zien). En ook voor hem werd het iets met "kruissteken":


Een uiltje en ik schreef m'n vaders naam rondom, door zijn naam werd het een uiltje op het bordje. Ik gaf er een lekker klein suikerbroodje bij van bakker De Haan uit Sneek. 

Mijn schoonvader is een grote kattenvriend. En toevallig kwam ik het boekje Kattenknutsels van Femke Vindevogel tegen en daarin vond ik inspiratie voor een leuke mok:


Op de achterkant tekende ik nog wat poezenpootjes:


Hij kreeg er haringen bij :-)
(Hier kun je zien wat ik voor m'n schone moeder maakte).

Alles weer gemaakt met de porseleinstiften van Edding. Zo leuk om te doen! Ik kocht ze bij Evelina.  


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

11 opmerkingen:

  1. wat origineel en erg leuk wat je daar van maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en originele cadeautjes! groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke persoonlijke dingen heb je gemaakt! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha, die beker is grappig, mooi gedaan, het lijkt mij niet zo makkelijk. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het juist makkelijker dan verwacht :-) Je moet het gewoon niet te moeilijk willen doen. Het is echt leuk en ik ben heel blij met de resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar heb je weer heel leuke cadeautjes gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk bedacht en gemaakt! Deze cadeautjes stelen de show!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dit zijn wel hele originele kadoos, wat heb je dat prachtig gemaakt!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die bekers zijn natuurlijk geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk! En iedereen weet intussen wel dat jij altijd met originele cadeautjes aan komt ...

    BeantwoordenVerwijderen