{ 'anonymize_ip': true }

maandag 2 mei 2016

Stoere pantoffels

Stoere pantoffels


Kort geleden waren we op de verjaardag bij de ex-buurman. Zijn schoonmoeder haakt ontzettend veel en had voor hem een zelfgem/haakt cadeau en daar moest ik gewoon wel foto's van maken en hier laten zien, geweldig gedaan:


Tanks aan je voeten! Ik begreep dat het Tigers zijn, maar ik heb er niet zoveel verstand van.


Het was wel echt een mega-klus, Hanneke vertelde dat ze wel vijf uren bezig was geweest met het in elkaar zetten van één pantoffel! En dan is daar nog niet bij gerekend het haken van alle onderdelen. Ze maakt ze echt NOOIT meer!


Ze zijn wel echt super mooi geworden en haar schoonzoon was er ook echt blij mee, dus ze heeft het zeker niet voor niks gedaan, gelukkig. 
Nog een foto met op de achtergrond een ander verjaardagscadeau:


Volgens mij is het een kooppatroon. Dus mocht je ze ook willen haken, dan moet je maar even googlen :-) Ik begin er niet aan, na de waarschuwing over het vele werk, haha, ik heb nog genoeg andere leuke haak- en breiwerkjes!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. wohooo die zijn wel echt vet stoer zeg! Wat knap en wat een werk! complimenten aan de maakster en wat superleuk dat je ze hier laat zien!
    Fijne dag vandaag.
    liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel werk maar dan heb je ook wat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja,ja dan hebt je wat aan de voeten. Kan hij mooi door de kamer denderen. hahahaha. Voor de liefhebber een perfect cadeau, heel stoer..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whahaha geweldig maar het lijkt me een monsterwerk
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn wel echt heel stoer, maar wat een klus zeg..
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gewéldig!
    Maar ik laat ze niet aan Manlief zien :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed dat ik het weet, heb ze al zo vaak onder mijn neus gehad, het plaatje dan ;-) Deze zijn wel echt heel gaaf geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om de sloffen hier weer terug te zien en wat een leuk stukje. Ik ben nog steeds niet van plan om ze ooit nog een keer te maken maar als ik de foto's zo zie is het het werk wel waard geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, het zal inderdaad een mega klus geweest zijn. Maar wat zijn ze leuk!! Echt super!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het in elkaar zetten is vaak het meeste werk. Ik kan me voorstellen dat het eens maar nooit meer was maar ze zijn wel super tof!

    BeantwoordenVerwijderen