{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 12 mei 2016

Slinger voor Riven

Slinger voor Riven


En weer mocht ik een slinger haken! Een vriendin van de moeder van Mick en Charlie was helemaal weg van de slingers en vroeg of ik ook voor haar slingers wilde maken. En een van deze slingers is voor Riven en hij is gisteren 1 jaar geworden.

We hadden via mail overleg over de kleuren en het werden er een heleboel:


Ik heb tien grannyvlaggen gehaakt en de kleuren zo goed mogelijk verdeeld:



Hier zijn de lettervlaggen die de naam vormen:


Een hele stapel vlaggetjes:


Weer een heel persoonlijke en vrolijke slinger:


Gehaakt met katoen, ik gebruikte haaknaald 3½. 
Weer met veel plezier gehaakt en ik hoop dat ze nog vaak gebruikt mogen worden bij veel verjaardagen van Riven!



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze toch vrolijk!
    Met al die kleurtjes.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige, vrolijke slinger weer! Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijft erg leuk zo'n persoonlijke slinger. En zo mooi gehaakt weer in al die vrolijke kleurtjes. Daar gaan ze zeker nog jaren plezier van hebben. Te mooi om alleen maar met een verjaardag te gebruiken.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super luek toch die slingers van jou

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch!
    Zou zomaar eens een slinger voor het leven kunnen zijn :-)
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen