{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 10 mei 2016

Dinsdag - poppendag Poppennieuws van Gerda

Dinsdag - poppendag Poppennieuws van Gerda


De laatste tijd heb ik weer wat berichtjes van Gerda gekregen die volgens zichzelf besmet is met het haakvirus. Ja, dat is zeer herkenbaar voor mij :-)

Kijk eens, wat een mooie pop ze gemaakt heeft:


Nog een mooie pose van deze ballerina:


Gehaakt naar een patroon van Jolanda van Filantrojopie. Net als de volgende pop:


En de volgende pop is een Hippie van Arne & Carlos, met het haar van... Filantrojopie :-)


Leuk hé! Dank je wel, Gerda, dat ik weer wat poppen van je mocht laten zien! 
(Andere poppen die Gerda maakte vind je hier)

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Corina,
Elizabeth,
Es,
Jannie,
Juffrouw Ooievaar,
Lydia,
Mariam,
Nienke,
Petra,
Prie Praat,
Ria en
Rita
Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Het lijkt me ook dat Gerda besmet is met het haakvirus, maar geen paniek, dat is een gezond virus! Ze maakte prachtige poppen, ik ben fan van de ballerina! Knap werk Gerda!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, Gerda heeft het er maar druk mee gehad! Zo kan ze mooi via jou meedoen met poppendag.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke balerina :) Gerda heeft flink door gehaakt :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotjes van poppen! Daar is heel veel aandacht aan besteed bij het maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn die poppen bijzonder, en wat een mooie haren hebben ze! Ik vind ze vriendelijker dan de A&C poppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige poppen zeg! En al die details, erg mooi gemaakt!
    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. thank you for sharing in my link up.
    A New party is now open.

    BeantwoordenVerwijderen