{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 2 maart 2016

Wol

Wol


Katrein Kunst gooit het roer om. Binnenkort gaat alles anders. En ze stopt met de wolletjes. Onze handwerkavonden blijven gelukkig nog wel doorgaan :-)
De wolletjes zijn inmiddels al aardig opgeruimd en wij van De Breimeisjes werden ook verblijd met wat wolletjes! 

We hebben ze eerlijk verdeeld en ik ben nu aan het bedenken wat ik hiervan ga maken:


Heel dik garen, Misty, van Scheepjes.

En ik heb ook deze mooie Felina, ook van Scheepjes:


Daar ben ik al een klein beetje mee begonnen:


Met dikke pennen en niet al te veel meters op de bol zou ik daar best nog lol van kunnen hebben voor het serieus lente wordt!

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

14 opmerkingen:

  1. Jammer dat je wolwinkel straks geen wol meer heeft. Wel fijn dat je deze leuke bollen hebt gekregen. Ik ben benieuwd wat het gaat worden!!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Katrein was nooit een echte wolwinkel, al verkocht ze wel wat. Ze blijft Katrein en dat blijft een heel erg leuk winkeltje, dat weet ik zeker!

      Verwijderen
  2. Heerlijk van die nieuwe wolletjes, maar jammer dat de winkel stopt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De winkel stopt niet! Katrein blijft, alleen verkoopt ze geen wolletjes meer :-) Gelukkig hebben we in Sneek nog de Devo en heb je in Bolsward Trendywol en in Joure Ajoure, genoeg mogelijkheden in de buurt!

      Verwijderen
    2. Ajoure vind ik echt een aanrader.

      Verwijderen
    3. Trendywol ook! Ben je daar al eens geweest?

      Verwijderen
  3. Alleen bij het zien van de kleurtjes gaat het al kriebelen... Leuk dat je deze restjes kreeg. Ze zijn bij jou in goede creatieve handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk nieuwe bolletjes, je kunt er nooit genoeg hebben ;-) Succes met bedenken, maar als ik op je blog kijkt, komt dat vast en zeker goed :-) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wolletjes zijn altijd welkom bij een breister denk ik en jij zal vast wel binnen de kortste keren hier een bestemming voor vinden. En geen wolletjes meer bij Katrein, dat zal wennen worden.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij heb ik van de Felina ook een col gebreid voor mijn oudste. Ze draagt hem niet want hij kriebelt, zucht. Ik hoop dat jij wel tegen kriebelen kunt. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, er zit wol in, hé... Ik snap je dochter wel, maar ik denk dat het wel goed komt bij mij :-)

      Verwijderen
  7. Wat lief dat Katrien de wolletjes aan jullie heeft gegeven. Je bent met een lekkere dikke naald bezig, ga je meters maken? :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het garen is voor dikke pennen :-)
      Al zitten er ook dunne stukken tussen. Maar 't gaat zo inderdaad best wel lekker snel!

      Verwijderen