{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 23 oktober 2015

Leuke post!

Leuke post!

Kort geleden kreeg ik hele leuke post, zomaar, van Irene:



Ze had speciaal voor mij allemaal spulletjes uitgezocht, tapejes, mooie plaatjes, een soort van hangertjes, zo leuk! 

En vorige week kreeg ik weer hele leuke post:


Post van Dinah, zij had een give-away en ik kreeg 'm :-)


Ze deed er ook nog een collectie knoopjes bij, dus ik kan ook mooi aan de slag met haar tutorial om er zelf nog een bandje bij te maken!

Dinah vierde haar 500ste blogberichtje. Een leuke reden die me aan het denken heeft gezet. Ik kan diverse leuke redenen bedenken om ook eens wat weg te geven... Misschien moet ik ook maar eens wat leuks verzinnen... 

Wordt absoluut vervolgd! :-)

Vandaag alweer de laatste vrijdag van de herfstvakantie in onze regio. Het weekend begint en in andere regio's begint nu de herfstvakantie. Geniet er allemaal van! En denk aan de happy momentjes! 


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


7 opmerkingen:

  1. Echt weer hele leuke cadeautjes die je kreeg, het blijft plezant om zomaar spulletjes via de post te ontvangen, zeker als je er geen verwacht. Veel plezier ermee! Spijt dat de vakantie om is?
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd wat je gaat maken van de knopen. vakantiedagen gaan altijd snelller om dan gewone dagen vind je ook niet.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke post allemaal! Daar wordt een mens blij van :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vakantiedagen gaan altijd te snel, in het begin denk je nog een zee van tijd te hebben, maar dat valt altijd tegen, leuke post heb je gehad. In ieder geval nog een heel fijn weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker leuke post! Je bent een bofkont.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge, wat een bofferd ben je! Leuk om zo verrast te worden hoor...
    Ja, de herfstvakantie is weer bijna voorbij, maar eerst nog 2 dagjes genieten hoor!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig zulke post daar kan geen email tegen op

    BeantwoordenVerwijderen